zabawna doniczka

Jak zrobić zabawną siedzącą doniczkę?

miss60 - specjalista Tipy.pl
zabawna doniczka
1 z 5
Nie brak ci poczucia humoru, lubisz zabawne dodatki do domu i kochasz kwiaty? A może masz dziecko, które uwielbia wspólnie z tobą pielęgnować kwiaty doniczkowe? W takim razie zachęcam cię do wyczarowania takiej uroczej siedzącej doniczki. Jak widać na załączonym obrazku, ma ona oczka i nosek oraz nóżki. Jeśli chcesz, możesz oczywiście dorobić jeszcze rączki i usta. To prostsze niż ci się może wydawać.
P

doniczka z terakoty, biała glina, pistolet z klejem ma gorąco (lub klej typu Super Glue), biała farba w sprayu

1
Przyjrzyj się swojej doniczce i zadecyduj, jakiej wielkości nogi będą dla niej odpowiednie. Następnie z kawałka gliny zrób rulon (który potem podzielisz na pół) oraz dwie kulki.
2
Podziel rulon na pół, a kulki spłaszcz i nadaj im lekko owalny kształt. Połącz nóżki doniczki z jej stópkami i przymocuj je u jej podstawy, żeby sprawdzić, jak się prezentują.
3
Utwórz z gliny dwie spłaszczone kulki (oczy) oraz malutki stożek, czyli nosek. Następnie upiecz wszystkie elementy w piekarniku zgodnie z wytycznymi na opakowaniu gliny. Z uwagi na to, że nos i oczy są mniejsze od nóżek, wyjmiesz je z piekarnika nieco wcześniej. Kiedy ostygną, przyklej je za pomocą mocnego kleju do doniczki.
4
Spryskaj doniczkę białą farbą w sprayu. Kiedy farba wyschnie, nanieś jej drugą warstwę. Ponownie odczekaj do wyschnięcia farby. I to wszystko, teraz wystarczy tylko zasadzić w doniczce wybraną przez ciebie roślinę.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane