magnesy czekoladki

Jak zrobić magnesy na lodówkę - czekoladki?

miss60 - specjalista Tipy.pl
magnesy czekoladki
1 z 6
Te czekoladki na pewno nie zaszkodzą twojej figurze, choć rzeczywiście wyglądają słodko. Staną się za to fajną ozdobą kuchni. Będą także pełnić praktyczną funkcję, za ich pomocą przymocujesz do lodówki wiadomość skierowaną do dzieci czy drugiej połówki, listę zakupów czy rysunki twoich pociech. To również ciekawy pomysł na prezent, a z jego wręczeniem wcale nie musisz czekać na walentynki. Instrukcja ze zdjęciami krok po kroku poniżej.
P

glina polimerowa w kolorach brązowym, białym i różowym, foremka w kształcie serduszek, nóż piórowy, małe magnesy okrągłe, plastikowa słomka do napojów, pistolet z klejem na gorąco

1
Przygotuj wszystkie potrzebne materiały i akcesoria. Jeśli nie posiadasz odpowiednich foremek, możesz spróbować wykorzystać wkład z opakowania po bombonierce, w którym znajdowały się prawdziwe czekoladowe serca.
2
Rozrób w dłoni kawałek brązowej gliny, a gdy stanie się miękka i lekko ciepła, wypełnij nią zagłębienie w kształcie serduszka. Zwróć uwagę na to, by dokładnie docisnąć glinę tak, by dotarła do wszystkich zakamarków foremki, także przy brzegach.
3
Ostrożnie wyjmij uformowane serduszko z foremki, po czym za pomocą noża piórowego odetnij niepotrzebne fragmenty gliny. Tak przygotowane serduszka upiecz w piekarniku zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na opakowaniu gliny (tu: 25 min.).
4
Nim serduszka się upieką, z różowej gliny wytnij za pomocą noża piórowego usta. Następnie sięgnij po słomkę i posługując się nią wytnij z białej gliny oczy. Weź jeszcze odrobinkę brązowej gliny, zrób z niej malutkie kuleczki i przyklej po jednej w każdym białym kółeczku. Kiedy serduszka upieką się i ostygną (ale będą jeszcze ciepłe, przyklej do nich te elementy. Ponownie umieść je w piekarniku, ale tym razem na bardzo krótko (tu: 6 min.).
5
Kiedy serduszka całkowicie wyschną, za pomocą kleju przyklej z tyłu okrągłe magnesy. I już można udekorować nimi lodówkę. :)
Strona 1 z 6

Powiązane porady

abażur ze sznurka
kula z korków po winie
wiszące terrarium

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane