miód

3 domowe maseczki z miodu do każdego rodzaju włosów

visage - specjalista Tipy.pl
miód
1 z 4
Gdy twoje włosy są zniszczone, suche lub straciły swój dawny blask, czas na regenerującą terapię. Okazuje się, że wszystko, czego potrzeba twoim włosom, może dostarczyć im... miód. Nadaje się on do pielęgnacji każdego rodzaju włosów. Przywraca im odpowiedni poziom nawilżenia, wygładza je, przyspiesza ich wzrost oraz działa antybakteryjnie na skórę głowy. Poniżej znajdziesz trzy przepisy na domowe maseczki z miodu na włosy. Wypróbuj wszystkie lub wybierz tę, która najlepiej odpowiada na twoje potrzeby.
1
oliwa z oliwek
Ciepły miód i oliwa z oliwek – maseczka dla włosów suchych i/lub zniszczonych

Składniki: 1/2 szklanki miodu, 1/4 szklanki oliwy z oliwek

Sam miód jest bardzo lepki, ale wymieszany z oliwą stanowi przyjemną w aplikacji maskę na włosy. Wymieszaj oliwę i miód i podgrzej całość w rondelku lub włóż na kilka sekund do mikrofalówki. Nakładaj maskę począwszy od skóry głowy, aż po końce włosów. Pozostaw na 10-20 minut, a następnie spłucz i umyj włosy szamponem.
2
jogurt
Miód, olej kokosowy i jogurt – intensywnie odżywiająca maska do włosów

Składniki:
2 łyżki jogurtu naturalnego, 1 1/2 łyżki miodu 1/2 łyżeczki oleju kokosowego

Kwas mlekowy zawarty w jogurcie oczyszcza skórę głowy, a białko odżywia i wzmacnia włosy. Olej kokosowy jest zaś bogatym źródłem składników odżywczych, które przenikając do włosów pozostawiają je lśniące i gładkie.

Wszystkie wymienione w przepisie składniki wymieszaj (użyj mniej oleju kokosowego, jeśli masz krótkie włosy, więcej – jeśli są one długie). Wmasuj całość w skórę głowy i nanieś od nasady włosów, aż po same końce. Pozostaw maskę na 15 minut, a następnie umyj włosy szamponem.
3
banany
Miód i banan – maseczka do każdego rodzaju włosów

Składniki:
1/2 szklanki miodu, 2 dojrzałe banany, 1/2 szklanki oliwy z oliwek

Banany łagodzą swędzenie skóry głowy i nawilżają włosy. Wszystkie wymienione wyżej składniki wymieszaj, aż uzyskasz konsystencję puree. Nałóż maskę na skórę głowy oraz na włosy na całej ich długości. Pozostaw na 10 minut. Najlepiej będzie, jeśli założysz na głowę czepek. Na koniec dwukrotnie umyj włosy szamponem, żeby dokładnie usunąć maseczkę.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

maseczka domowej roboty
maseczka zwężająca pory
Nakładanie maseczki na twarz

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane