mata z korków

Jak zrobić tablicę z korków po winie?

miss60 - specjalista Tipy.pl
mata z korków
1 z 6
Jesteś amatorem wina? W takim razie na pewno łatwo ci będzie zgromadzić niepotrzebne korki od butelek. Nie wyrzucaj ich jak to robiłaś do tej pory, bo można z nich zrobić naprawdę oryginalne oraz użyteczne dodatki do domu. Dziś pokażę ci jak w kilku prostych krokach zrobić praktyczną korkową tablicę. Wykorzystasz ją do przypinania karteczek z ważnymi informacjami lub najnowszych prac plastycznych twoich pociech.
P

ostry nóż, farby, mocny klej, szpilki lub pinezki, korki po winie trzydzieści kilka)

1
Przygotuj wszystkie potrzebne ci narzędzia i akcesoria.
2
Do tego projektu wykorzystano 33 korki po winie. Nim zabierzesz się za ich przecinanie, najpierw opłucz je i osusz dokładnie.
3
Sięgnij po ostry nóż i zacznij przecinać korki na "plasterki" (zwróć uwagę na to, by były mniej więcej jednakowej grubości).
4
Następny krok to pomalowanie plasterków z korków. Nie jest to konieczne, możesz przecież zrobić tablicę z korków o naturalnym kolorze. Jeśli chcesz wykonać dokładnie taką tablicę jak tutaj, pomaluj 22 plasterki na niebiesko, a pozostałe na biało.
5
Kiedy farba wyschnie, wystarczy skleić korki według schematu na zdjęciu obok. Odczekaj, aż klej wyschnie i już możesz przykleić lub powiesić tablicę.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane