kwietnik z durszlaka

Jak zrobić kwietnik z durszlaka?

miss60 - specjalista Tipy.pl
kwietnik z durszlaka
1 z 8
Podobają ci się dekoracje w stylu rustykalnym? Lubisz przerabiać przedmioty codziennego użytku na oryginalne dodatki do domu? Jeśli jesteś przy tym również miłośnikiem kwiatów, ten projekt jest właśnie dla ciebie. Uroczy wiszący kwietnik z durszlaka będzie stanowił oryginalny element wystroju każdego wnętrza, a szczególnie dobrze zaprezentuje się w rustykalnej jadalni czy kuchni w stylu wiejskim.
P

durszlak, kwiaty, ziemia doniczkowa, agrowłóknina, sznurek jutowy, haki, wiertarka

1
Wybierz durszlak (lub durszlaki), który chcesz przerobić na kwietnik.
2
Wytnij z agrowłókniny koło, którym potem zabezpieczysz dno durszlaka. Dzięki temu podczas podlewania rośliny ziemia nie wydostanie się na zewnątrz. Przytnij agrowłóknine tak, by nie wystawała z durszlaka.
3
Sięgnij po ziemię i zasadź w durszlaku wybraną przez ciebie roślinę.
4
Utnij długi kawałek sznurka jutowego. Owiń nim jedno ucho naczynia, zdecyduj jak długie mają być uchwyty kwietnika. Odmierz podwójną długość sznurka i przywiąż go do drugiego końca ucha naczynia. Przetnij sznurek dokładnie w połowie długości. W ten sam sposób zrób uchwyt z drugiego końca kwietnika.
5
W efekcie masz cztery sznurki jednakowej długości, po dwa z każdej strony durszlaka. Zwiąż je mocno ze sobą.
6
Wywierć dziurę w suficie i umieść w niej przygotowany wcześniej hak.
7
Teraz wystarczy tylko powiesić twój nowy kwietnik.
Strona 1 z 8

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane