lemoniada lawendowa

Jak zrobić lemoniadę lawendową na stres i ból głowy?
AdelaAdela - specjalista Tipy.pl

Lawenda ma dużo cennych dla zdrowia właściwości. Koi nerwy, łagodzi ból, działa przeciwzapalnie, przeciwgrzybiczo, antyseptycznie i antydepresyjnie. Jedno z badań wykazało, że zmniejsza ona stres wśród studentów będących w trakcie egzaminu. W wielu amerykańskich szpitalach stosuje się aromaterapię z wykorzystaniem olejku lawendowego, ponieważ dowiedziono, że działa ona uspokajająco i jest bardziej relaksująca, niż masaż. Wykorzystajmy więc cudowne właściwości lawendy do przyrządzenia lemoniady, która nie tylko świetnie smakuje, ale również jest w stanie uwolnić nas od bólu głowy i stresu.
P

1 szklanka prawdziwego miodu, 12 szklanek wody mineralnej niegazowanej, 1 kropla olejku lawendowego, sok z 6 cytryn, gałązki lawendy do dekoracji

1
Połowę wody podgrzej. Ostudź ją do temperatury około 40°C i dodaj do niej miód. Ciągle mieszając poczekaj, aż miód rozpuści się w wodzie.
2
Wlej do dzbanka wodę osłodzoną miodem, 6 szklanek zwykłej wody niegazowanej i sok świeżo wyciśnięty z 6 cytryn. Wymieszaj.
3
Dodaj 1-2 krople olejku lawendowego. Całość włóż do lodówki i porządnie schłodź. Podawaj lemoniadę z lodem, udekorowaną gałązkami lawendy i plasterkami cytryny.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane