bukiet z czekoladek na Dzień Matki

Jak zrobić słodki bukiet na Dzień Matki?

MalwinaMalwina - specjalista Tipy.pl
bukiet z czekoladek na Dzień Matki
1 z 4
Słodki i łatwy w przygotowaniu prezent na Dzień Matki. Z radością wykonają go nawet najmłodsi artyści. A przecież nic nie ucieszy mamy tak bardzo jak własnoręcznie wykonany przez jej pociechę podarek. Bukiet z czekoladek nie przekwitnie, nie zwiędnie i przetrwa długo pod warunkiem, że oprzecie się pokusie, by go zjeść.
P

słoiki (najlepiej typu mason), czekoladki, patyczki do szaszłyków, kolorowy brystol, klej (koniecznie nietoksyczny), trawa papierowa, motylki ozdobne z filcu, nożyczki

1
bukiet z czekoladek - krok 1
Zacznij od wycięcia z brystolu dużych kwiatów. Żeby ułatwić sobie zadanie, możesz najpierw zrobić szablon papierowej stokrotki, a następnie odrysować go na kawałkach kolorowej tektury i wyciąć.
2
bukiet z czekoladek - krok 2
Za pomocą nietoksycznego kleju przymocuj do kwiatków czekoladki. Ponieważ nasze stokrotki mają po 5 płatków, najlepiej jeśli przykleisz na nich 6 czekoladek: 5 na każdym z płatków i 1 w środku. Poczekaj, aż klej wyschnie.
3
bukiet z czekoladek - krok 3
Przytnij patyczki do szaszłyków na odpowiednią długość. Przyklej je za pomocą pistoletu z klejem lub taśmy samoprzylepnej z drugiej strony kwiatków. Bukiet włóż do słoika wypełnionego czekoladkami i papierową trawą. Najlepiej używać słoików typu mason, ponieważ środek ich wieczka można bez problemu usunąć. Jeśli nie masz takich słoików, możesz zastąpić je zwykłymi słoiczkami, tym razem bez wieczka. Udekoruj bukiet motylkami z filcu. Gotowe.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane