podkładki pod kubek ze zdjęciami

Jak zrobić podkładki pod kubki ze zdjęciami?

Rose - specjalista Tipy.pl
podkładki pod kubek ze zdjęciami
1 z 7
Szukasz pomysłu na prezent dla żony lub mamy? Podkładki pod kubki uwieczniające najważniejsze chwile w waszym życiu to doskonały i niezwykle oryginalny pomysł. Nie jesteś typem majsterkowicza? Nie przejmuj się. Wykonanie tych dekoracji jest niezwykle proste. Jedyne czego potrzebujesz to mała glazura w formie kwadratowych kafelków oraz Mod Podge. Szczegółowa instrukcja poniżej.
P

8 kwadratowych kafelków o boku 10 cm każdy, Mod Podge, werniks, pędzel piankowy, 8 zdjęć (wytnij z nich kwadraty o boku 9 cm, dwa plastikowe kubeczki, patyczek do lodów, korkowe podkładki (kwadraty o boku 9 cm)

1
podkładki kafelki ze zdjęciami - krok 1
Kafelki dobrze oczyść i osusz. Z odbitek wytnij kwadraty o boku o 1 cm krótszym, niż wymiary kafelków.
2
podkładki kafelki ze zdjęciami - krok 2
Za pomocą pędzla piankowego nanieś cienką warstwę Mod Podge na spód zdjęć i przyklej je na kafelkach. Wygładź zdjęcia, by usunąć pęcherzyki powietrza. Możesz posłużyc się w tym celu wałkiem do ciasta. Odczekaj 15 minut, aż Mod Podge wyschnie.
3
podkładki kafelki ze zdjęciami - krok 3
Nanieś cienką warstwę Mod Podge na wierzch każdego kafelka. Poruszaj pędzlem zawsze w jednym kierunku. Poczekaj 15 minut, aż klej wyschnie. Następnie nałóż kolejną jego warstwę. Nie przejmuj się, że nie jest idealnie gładka. Pozostaw kafelki na kilka godzin, żeby całkowicie je wysuszyć.
4
podkładki kafelki ze zdjęciami - krok 4
Nałóż na wierzch kafelków warstwę błyszczącego werniksu. Odczekaj około 30 minut, a następnie powtórz proces. Pozostaw kafelki na kilkanaście godzin, żeby werniks całkowicie zastygł. Zamiast werniksu możesz też użyć wysokoprzezroczystej żywicy.
5
podkładki kafelki ze zdjęciami - krok 5
Z tyłu każdego kafelka przyklej korkową podkładkę. Odczekaj około 20 minut, aż klej wyschnie.
6
podkładki kafelki ze zdjęciami - krok 6
Podkładki gotowe. Przewiąż je wstążeczką i zapakuj do ładnego pudełka.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

koszyk - serce
żółta kokarda
matka z córką

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

anula
27.02.2018
Czy można użyć kleju z werniksem?