narzędzia ogrodowe zrób to sam

Jak ozdobić narzędzia ogrodnicze?

FelicityFelicity - specjalista Tipy.pl
narzędzia ogrodowe zrób to sam
1 z 5
Któż z nas nie lubi spędzać czasu w ogródku? To wspaniała forma relaksu, a gdy dodatkowo za kilka tygodni możesz podziwiać jej efekty, na pewno jest to dla ciebie powodem do dumy. Każdy ogrodnik musi mieć swój zestaw narzędzi. Oczywiście zależy nam przede wszystkim na tym, by były jak najlepszej jakości, ale każda z nas chciałaby też, żeby ładnie wyglądały. Jest na to prosty sposób. W tym artykule pokażę ci jak ozdobić narzędzia ogrodnicze.
P

zestaw narzędzi ogrodowych z drewnianą rączką, farba, kartonowe pudło, uchwyty/imadła (opcjonalnie), lakier utrwalający, ręczniki papierowe, taśma malarska

1
ozdabianie narzędzi ogrodowych - krok 1
Przygotuj zestaw narzędzi ogrodniczych z drewnianymi uchwytami, farbę akrylową, taśmę malarską i imadła (lub innego rodzaju uchwyty).
2
ozdabianie narzędzi ogrodowych - krok 2
Oklej rączki narzędzi taśmą malarską. Wyznaczy ona granicę pomiędzy częścią, którą pozostawimy w oryginalnej formie, a pomalowaną.
3
ozdabianie narzędzi ogrodowych - krok 3
Żeby narobić jak najmniej bałaganu, posłużymy się kartonowym pudłem i imadłami. Owiń przednią część narzędzi ręcznikami papierowymi i zabezpiecz taśmą. Za pomocą uchwytów przymocuj narzędzia do boków pudła tak jak pokazano na zdjęciu. Farbą akrylową pomaluj rączki narzędzi poniżej linii wyznaczonej przez taśmę. Gdy farba nieco podeschnie (po około 15-20 minutach), ostrożnie usuń taśmę z uchwytów. Pozostaw narzędzia na całą noc, żeby farba całkowicie wyschła.
4
ozdabianie narzędzi ogrodowych - krok 4
W celu ochronienia farby przed odpryśnięciem, spryskaj rączki narzędzi bezbarwnym lakierem utrwalającym. Pozostaw na dwie godziny, a następnie nałóż drugą warstwę lakieru. Odczekaj całą noc, aż narzędzia całkowicie wyschną. Efekt końcowy widać na zdjęciu obok.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

elektronarzędzia
narzędzia ogrodowe
praca w ogródku

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane