tatuaż brokatowy

Jak zrobić tatuaż brokatowy?

Rose - specjalista Tipy.pl
tatuaż brokatowy
1 z 6
Brokatowe tatuaże to gorący trend tego sezonu. Ich przewaga nie tkwi tylko w pięknym, połyskującym wyglądzie, ale przede wszystkim tym, że tatuaż taki możemy łatwo usunąć, gdy się nim znudzimy. Motyw tatuaży z brokatu pojawia się wszędzie, nawet w stylizacjach ślubnych. Pozwól sobie więc na odrobinę szaleństwa i udekoruj w ten sposób swoje ciało. Poniżej pokażę ci jak się do tego zabrać.
P

zestaw do tatuażu brokatowego, na który składają się: szablony, brokat, klej do ciała i pędzel – wszystkie te elementy możesz oczywiście kupić osobno

1
tatuaż brokatowy - krok 1
Do wykonania tatuażu brokatowego będziesz potrzebować specjalnych szablonów, kleju do ciała, brokatu w wybranych kolorach oraz pędzli. Elementy te możesz kupić w zestawie lub osobno. Poszukaj ich w Internecie.
2
tatuaż brokatowy - krok 2
Wybierz miejsce, na którym chcesz zrobić tatuaż oraz odpowiedni szablon. Skórę w tym miejscu oczyść i odtłuść.
3
tatuaż brokatowy - krok 3
Przyklej szablon w wybranym miejscu na skórze. Wygładź go, żeby nie było żadnych nierówności ani szczelin. Nałóż klej do ciała w miejscach wyciętych na szablonie. Zrób to cienką warstwą. Klej jest bardzo mocny.
4
tatuaż brokatowy - krok 4
Za pomocą małego pędzla „wklep” w klej brokat. Ciekawszy efekt uzyskasz mieszając ze sobą dwa odcienie brokatowych drobinek.
5
tatuaż brokatowy - krok 5
Odczekaj chwilę, aż klej wyschnie i ostrożnie oderwij szablon. Twój brokatowy tatuaż powinien przypominać ten na zdjęciu obok. Gdy ci się znudzi, zmyj go wodą z mydłem. Uwaga! Będzie to wymagać nie lada szorowania. Tatuaż jest wbrew pozorom bardzo trwały. Jeśli mydło nie da sobie z nim rady, użyj wacika nasączonego spirytusem salicylowym.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

TakToJa
16.05.2015
Zabawa dla dzieci...