kartki na dzień matki

4 proste pomysły na kartki na Dzień Matki

MarlenaMarlena - specjalista Tipy.pl
kartki na dzień matki
1 z 5
Szukasz prostego i niebanalnego pomysłu na kartkę dla mamy? Te propozycję na pewno cię zainteresują. Wykonanie pokazanych na zdjęciu karteczek nie sprawi problemu nawet przedszkolakom. Kawałek brystolu, marker i ozdobne pomponiki to wszystko, co będzie ci potrzebne. Zachwyt i wzruszenie mamy w dniu jej święta gwarantowane.
P

kolorowe kartki z bloku technicznego, flamastry, pomponiki ozdobne, klej hobbystyczny i taśma klejąca

1
kartka na dzień matki - flamingi
Kartka z flamingami

Różową kartkę z bloku technicznego złóż na pół. Na środku narysuj mamę flaminga i małe flamingi. Użyj różowego lub czerwonego flamastra. Czarnym flamastrem zrób dziób i oczy ptaków. Pompony dekoracyjne w dwóch rozmiarach wykorzystaj do zrobienia tułowia. Przyklej je w odpowiednich miejscach za pomocą kleju hobbystycznego. Odczekaj, aż klej wyschnie.
2
kartka na dzień matki - kurczaczki
Kartka z kurczaczkami

Kartkę z bloku technicznego złóż na pół. Na środku przyklej dwa różnych rozmiarów pompony: tułów i głowę mamy-kury. Flamastrami dorysuj dziób i łapki.
Nieco niżej przyklej trzy małe pomponiki. Będą to kurczaczki. Im też domaluj dzióbki i nóżki.
3
kartka na dzień matki - pingwiny
Kartka z pingwinami

Złóż kartkę z brystolu na pół. Czarnym flamastrem narysuj dużą mamę pingwina i dwa małe pingwiniątka. Z dużego białego pompona zrób brzuszek pingwina, a z czarnego głowę. Dwa małe białe pomponiki przyklej na brzuszkach pingwiniątek.
4
kartka na dzień matki - pszczółki
Kartka pszczółki

Ta kartka najmniej kojarzy się z Dniem Matki, ale jest na tyle ciekawa, że postanowiłam ją tutaj umieścić. Tak jak poprzednio, również tutaj zaczynamy od złożenia kartki z kolorowego bloku technicznego na pół. Na środku rysujemy duży słoik z wieczkiem. „Wewnątrz” słoika przyklejamy kilka małych, brązowych pomponików. Dorysowujemy im skrzydełka, a przerywaną żółtą linią zaznaczamy tor lotu.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane