płaski brzuch

Jak mieć płaski brzuch bez wysiłku?

szyszunia - specjalista Tipy.pl
Nadchodzi czas kostiumów kąpielowych. A w nich wałeczki na brzuchu nie dadzą się ukryć. Spróbujmy temu zaradzić. Nie ma cudów. W dwa czy trzy tygodnie nie schudniesz o trzy rozmiary. Ale możesz w tym czasie ujędrnić skórę i poprawić jej wygląd. No i oczywiście popracować nad mięśniami. Wciąganie brzucha nie będzie problemem, a naprężone mięśnie (nawet jeśli ukryte przed światem pod warstewką tłuszczu) sprawią, że cała sylwetka wyda się smuklejsza. Ponadto odciążą kręgosłup, tworząc jego dodatkowe wsparcie. A więc: wciągamy brzuch, pierś do przodu i do dzieła!
1
Pielęgnacja

Pożegnaj gorące kąpiele. Rano i wieczorem hartuj ciało zimnym natryskiem. Masuj skórę rękawicą do masażu i stosuj poprawiające ukrwienie oraz wygładzające skórę peelingi. Zaopatrz się w „spalające tłuszcz” balsamy i wcieraj je w brzuch rano i wieczorem. Możesz też kupić bańkę chińską i trzy razy w tygodniu masować nią brzuch.
2
Dieta

Zrezygnuj z wzdymających produktów (surowe warzywa, rośliny strączkowe, kapusta, kalafior, cebula etc.). Rano jedz płatki owsiane z dodatkiem orzechów i suszonych owoców – usprawnią trawienie. Pij dużo wody, odstaw kawę i czarną herbatę na rzecz herbaty zielonej. Porzuć napoje gazowane i soki – to puste kalorie.
3
Ruch

Jeśli chcesz pozbyć się oponki z brzucha, musisz zacząć ćwiczyć. Konieczny będzie trening kardio, czyli taki, który zwiększa tętno – zaliczamy do niego biegi i ćwiczenia aerobowe. Zacznij od krótkich przebieżek (15 min, 3 razy w tygodniu) w tempie, które pozwoli Ci na swobodną rozmowę. Wydłużaj stopniowo trasę. Codziennie znajdź czas na zestaw ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha. Każdą serię (12-20 powtórzeń) wykonaj trzykrotnie. Po 3 tygodniach na pewno zauważysz efekt.
4
Ćwiczenie 1

Połóż się na plecach, wyprostuj nogi. Unoś nogi, wykorzystując mięśnie brzucha, a nie biodra. Unosząc nogi, rób wdech, opuszczając (nie dotykaj do podłoża) – wydech. Zrób 3 serie 20 powtórzeń.
5
Ćwiczenie 2

Oprzyj się na przedramieniu, całe ciało w linii prostej, stopy oparte o podłoże. Unoś i opuszczaj miednicę. W momencie unoszenia wykonaj wydech i wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz 12 razy.

Powiązane porady

Sześciopak na brzuchu
Obwód w biodrach
Pompki

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane