zdrada

Zdrada i co dalej?

szyszunia - specjalista Tipy.pl
Nie jest prawdą, że tylko panowie zdradzają. A jeśli już, to przecież często z mężatkami. Kobiety zdradzają na wiele sposobów. Niekoniecznie musi dojść do fizycznego zbliżenia. Zażyła relacja z kolegą z pracy, czułe rozmowy z nieznajomym na internetowych łączach mogą położyć się cieniem na dotychczasowym związku. Co robić, gdy zdrada stanie się naszym udziałem?
1
Bądź rozsądna

Jeśli posunęłaś się za daleko w relacjach z innym mężczyzną, pomyśl sto razy, nim powiesz o tym mężowi. To nie jest spowiednik. Wyznając grzechy na pewno poczujesz ulgę, ale przerzucisz obciążenie na niego. Szczególnie jeśli doszło do jednorazowej chwili zapomnienia i nie myślisz o kontynuacji romansu.

Zabiegaj o męża Po latach związku stały partner nie wydaje się już taki atrakcyjny, a młodszy kochanek działa lepiej niż lifting. Chwila przyjemności rzadko jednak jest warta rujnowania rodziny. Jeśli ten sam wysiłek „włożysz” w zaloty do małżonka, satysfakcja na dłuższą metę bardziej się opłaci.
2
Gdy uczucia wymykają się spod kontroli...

Zostałaś przyłapana na zdradzie? Oszczędź partnerowi szczegółów. Raczej skup się na tym, co doprowadziło Was do tego punktu. Każdy związek można uratować, jeśli obu stronom zależy na sobie. Ale daj małżonkowi czas na uporanie się z gniewem.
3
Nowy etap

Bywa, że zdrada to tylko przysłowiowy gwóźdź do trumny. Boleśnie pokazuje, że nic nas już nie łączy. Wtedy rzeczywiście lepiej się rozstać. Ale warto zacząć żyć w pojedynkę niż wpaść od razu w ramiona kochanka.
4
Czy wybaczamy zdradę?

Współżycie seksualne osoby pozostającej w związku małżeńskim z kimś innym niż jej mąż czy żona jest w stanie wybaczyć, a nawet zaakceptować 15% ankietowanych przez CBOS Polaków.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane