wysyłanie faksu z komputera

Jak wysłać fax z komputera?

InternetInternet - specjalista Tipy.pl
Wysyłanie faxu z komputera jest łatwiejsze niż się wydaje. Dawno minęły czasy, kiedy trzeba było radzić sobie z dużymi i nieporęcznymi maszynami. Ta zmiana jest szczególnie korzystna dla osób, które pracują w domu i nie chcą kupować dodatkowych sprzętów. Kłopot jedynie w tym, że nie każdy wie, jak to zrobić. Przeczytaj poniższe wskazówki, które z pewnością ułatwią ci zadanie.
P

* Komputer
* Dostęp do Internetu
* Numer faksu, na który chcesz wysłać informację

1
Przede wszystkim zapewnij sobie dostęp do Internetu.

Bez tego niestety nie będziesz mógł niczego zdziałać. Jeśli nie będziesz mógł się zalogować, nie będziesz mógł wysłać faksu. Nie ma sposobu na ominięcie tego kroku. Zatem jeśli nie masz dostępu do Internetu w domu, udaj się do biblioteki lub skorzystaj z dostępu do sieci w pracy – oczywiście za zgodą przełożonego.

2
Poszukaj stron, dzięki którym można wysłać faks on-line.

W wyszukiwarce Google wpisz hasło "fax przez Internet", otrzymasz wiele wyników. Wybierz jedną z nich. Znajdź stronę i usługę, która odpowiada twoim wymaganiom i budżetowi. Najczęściej wymagana jest jakaś opłata minimalna. Jednak wiele z nich oferuje bezpłatne usługi przez 30 dni.

3
Zbierz wszystkie potrzebne informacje.

Upewnij się, że masz odpowiedni numer faksu i wszystkie inne informacje są w porządku. Sprawdź co chcesz wysłać faksem i jak dużo stron to zajmuje. Podczas wysyłania faksu przez Internet potrzebne będą ci te same dane, co podczas wysyłania go tradycyjnym sposobem. Musisz o tym pamiętać.

4
Skanuj informacje, które chcesz wysłać faksem przez Internet.

Obraz tego, co chcesz wysłać musi pojawić się w komputerze. To jedyny sposób na to, by przekazać go do wysłania. Tak więc upewnij się, że jest jasny, czysty i czytelny. Jeśli obraz jest nieodpowiedni, skanuj go jeszcze raz lub wyretuszuj go. Oczywiście, jeśli to, co chcesz wysłać utworzyłeś na komputerze, nie musisz nic skanować. Wystarczy tylko, że przeniesiesz dokument w łatwo dostępne miejsce, najlepiej na pulpit.

5
Postępuj zgodnie ze wskazówkami, które podpowiada ci wybrana przez ciebie usługa wysyłania faksu przez Internet.

Dowiesz się dokładnie, w jaki sposób dołączyć dokument, który chcesz przesłać i gdzie wprowadzić numer. Tak więc postępuj zgodnie ze wskazówkami, by mieć pewność, że faks zostanie dostarczony.

6
Poczekaj na potwierdzenie dostarczenia faksu.

Musisz je otrzymać, by mieć pewność, że faks dotarł tam gdzie go wysłano. Zatem zanim wylogujesz się, poczekaj chwilę na tę informacje. Wszystkie usługi wysyłania faksu przez Internet posiadają taka opcję. Jeśli więc potwierdzenie nie przyjdzie, wyślij faks ponownie. Możesz również zadzwonić do Biura Obsługi Klienta i porozmawiać z konsultantem na żywo. Numer ten z pewnością znajdziesz na wybranej przez ciebie stronie z usługą wysyłania faksu.

Strona 1 z 2

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

djstee
10.04.2015
Niezwykle pomocny artykuł