rodzina na wakacjach

Wakacje blisko natury - gdzie wybrać się z dzieckiem?
szyszunia - specjalista Tipy.pl

Kontakt z przyrodą, odkrywanie jej tajemnic, podpatrywanie życia zwierząt to doskonały pomysł na spędzenie wolnego czasu z najmłodszymi. Nie tylko dlatego, że zabawy na łonie natury rozbudzają w dzieciach ciekawość i rozwijają wyobraźnię, ale też dlatego, że obserwując zwierzęta, maluchy uczą się szacunku do nich. Dzięki takim wycieczkom wzbogacamy wiedzę dzieciaków, budujemy zainteresowanie otaczającym nas światem. Wyprawa do minizoo czy ogrodu botanicznego może być wspaniałą przygodą. Oto miejsca, w których czeka na was mnóstwo atrakcji i gdzie ani dzieci, ani dorośli na pewno nie będą się nudzić.
1
Magiczne ogrody – Janowiec.

Ten kilkuhektarowy park pełen jest krzewów, kwiatów i drzew. Spacerując wśród szumiących wodospadów i strumieni, docieramy do różnych baśniowych krain. Na dzieci czekają tu wróżki, skrzaty lub smoki. Zaś urządzenia w Wodnym Świecie zapewniają wspaniałą zabawę wodą, piaskiem i żwirem.
2
Leśny park kultury i wypoczynku- Myślęcinek.

Obiekt położony zaledwie trzy kilometry od centrum Bydgoszczy pośród leśnych uroczysk ze wzgórzami oraz jarami jest największym w naszym kraju parkiem miejskim. Znajdziemy tu i wspaniały ogród botaniczny i ogród zoologiczny specjalizujący się w hodowli zwierząt rodzimych.
3
Park dzikich zwierząt – Kadzidłowo.

Te bezkrwawe łowy na długo pozostaną w pamięci całej rodziny. Wędrując po pastwiskach i przez lasy możemy podziwiać z bliska gatunki zagrożone wyginięciem, takie jak tarpany, daniele, wilki skandynawskie, łosie, jelenie.

Powiązane porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane