niesienie pomocy biednym dzieciom

Jak pomóc biednym dzieciom?
DerkaDerka - specjalista Tipy.pl

Możemy pomóc biednym dzieciom na tak wiele sposobów. Nawet najmniejszy krok się liczy, a możemy podjąć ich kilka: wolontariat, datki, fundacje. Wolontariat to najprostszy sposób, aby poświęcić swój czas dzieciom, które znajdują się w potrzebie. Wpłacając pieniądze możemy wpłynąć na budżet, ponieważ każdy grosz jest ważny. Zakładanie fundacji może być trudne, ale w końcu przekonasz się, że wysiłek się opłacił. Niezależnie od tego czy chcesz pomóc biednym dzieciom w twojej okolicy czy też na całym świecie, robisz dobry uczynek i niesiesz im szczęście.
1
Zdecyduj się na bycie wolontariuszem. Poświęć swój czas dla biednych dzieci, nie pobierając za to żadnych opłat. Możesz pomóc na stołówkach w organizacjach zajmujących się biednymi dziećmi poprzez przygotowywanie i rozdawanie posiłków, zacznij uprawiać owoce i warzywa, które oddasz biednym dzieciom, możesz również nauczyć je tej sztuki. Możesz ponadto pracować jako nauczyciel w szkołach dla ubogich dzieci, umiejętność pisania i czytania z pewnością przyda się w ich życiu.
2
Zastanów się, co chcesz zrobić z pieniędzmi. Oddawanie pieniędzy ubogim dzieciom musi być bezinteresowne. Możesz wybrać na jaki cel mają być przeznaczone. Możesz przeznaczyć je na kształcenie biednych dzieci lub skoncentrować się na żywności oraz schronieniu dla nich.
3
Jeśli zamierzasz założyć fundację, przygotuj się na ciężką pracę. Zbieranie funduszy wbrew pozorom wcale nie jest takie łatwe. Wymaga to dużo poświęcenia, czasu i zaangażowania.
4
Sprzedawaj swoje wypieki. Zaangażuj w to większą liczbę osób. Zdobędziesz pieniądze dla biednych dzieci, sprzedając własne wypieki. Początkowo musisz mieć pieniądze, by zainwestować w sprzęt i produkty, ale przekonasz się, że wysiłek się opłacił. Zdobędziesz więcej pieniędzy niż zainwestujesz, co z pewnością pomoże biednym dzieciom w twojej okolicy. Możesz również poprosić dzieci o wykonanie kartek okolicznościowych. Pieniądze z ich sprzedaży również w całości trafią do najbiedniejszych.
5
Organizuj kwesty. Bądź aktywny – zorganizuj maraton, wyścig czy koncert, z których dochody w całości przeznaczysz na pomoc dla potrzebujących dzieci. Z pewnością wiele gwiazd i sławnych osób weźmie udział w takim przedsięwzięciu bez konieczności zapłaty za występ. Dzięki takim dobrym uczynkom zyskują one większą sympatię, a co za tym idzie i popularność.
6
Zorganizuj cichą aukcję. Poproś ludzi i sławne gwiazdy by oddawały przedmioty za darmo na rzecz potrzebujących dzieci. Mogą to być bilety do teatru, pamiątki rodzinne, medale czy obrazy, cokolwiek, co tylko się sprzeda. Po zebraniu kolekcji, zorganizuj aukcję. Określ wartość każdego przedmiotu i poczekaj, aż osiągnie zadowalającą cię cenę. Pamiętaj, im wyższe oferty będą składać ludzie, tym więcej pieniędzy zbierzesz dla potrzebujących dzieci.
7
Zastanów się, co jeszcze możesz oddać biednym dzieciom, by im pomóc. Być może masz w domu niepotrzebne ubranka czy zabawki. Dobrym rozwiązaniem jest również zbiórka żywności. Specjalne kosze możesz ustawić w sklepach spożywczych z informacją, na jaki cel zbierasz. Kupujący z pewnością wrzucą do niego kilogram cukru, makaron czy nawet chleb.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (11)

* Pola wymagane

Małgorzata
23.02.2019
Kochani. Dziś zwracam się do Was z apelem o otwarcie Waszych serc. Mamy na grupie jednego anioła, któremu jest teraz bardzo ciężko.
Ira
15.11.2018
Szukam wsparcia np pampersy 6, ekologiczna zywnosc , raistopy 116 i 126 i welniane skarpety.
Moj dochod calkowity 400 pln i moj syn 2 nie ma meldunku od roku.
Inne instytucje znajduja preteksty, żeby nie pomagać.
Irena Jacob
10.08.2018
Szukam wolontariusza wsparcia roznego rodzaju dla moich biednych dzieci.wiek 3 i 1.dziekuje
Krystian
22.04.2012
Mam 2 dzieci potrzebuje pomocy materialno zywnościowej jest mi ciezko w wychowaniu 2 dzieci jeśli ktos sie zainteresuje to prosze o kontakt na mejla krystian00255@wp.pl tam podam wiecej danych
Glorin
20.02.2012
Kacha, a korzystacie z tych produktów z UE? Zorietuj się, na pewno Wam przysługują...
kacha
20.11.2011
Witam. Chciałabym prosić o pomoc osoby które chciałby pomóc fajnej 4 osobowej rodzinie, która jest bardzo szczęśliwa ale żyje skromnie z powodów finansowych. Mamy dwójkę super synków (2,5 oraz 5 lat) dziękujemy i pozdrawiamy. Będziemy wdzięczni za pomoc w postaci produktów spożywczych potrzebnych na co dzień w kuchni.Proszę o kontakt : k-atarzyn-a@wp.pl
lugruk
27.10.2011
zdejacques - może mógłbyś też do opieki społecznej w Twoim rejonie to zanieść...
tal
15.03.2011
[quote=niebo]czy ktoś podarował by mi ubranka dla moich dzieci 4 latka 5 latka rozm 122 116 jestem sama z trojka dzieci z gory bog zapłać[/quote]
Jeżeli Pani potrzebuje dalej pomocy prosze o kontakt na e mail domall123@interia.pl
niebo
24.02.2011
czy ktoś podarował by mi ubranka dla moich dzieci 4 latka 5 latka rozm 122 116 jestem sama z trojka dzieci z gory bog zapłać
MamaOli
13.12.2010
do zdejacques: Idź do księdza w jakimś kościele i spytaj - oni takie rzeczy wiedzą, bo osoby z najbiedniejszych rodzin często chodzą do kościoła po różne dary itp. Ja w taki sposób znalazłam rodzinę, której czasami pomagam.