wywoływanie duchów, jak wywołać ducha, tabliczka ouija

Jak wywołać ducha?
GhostBusterGhostBuster - specjalista Tipy.pl

Chyba każdego z nas w pewnym momencie nachodzi myśl nawiązania kontaktu ze światem duchów. Co zrobić? Jak się do tego zabrać? Często stosowaną metodą jest używanie tabliczki Ouija. Oto instrukcja, jak należy z niej korzystać.
P

* tabliczka Ouija
* świeczki
* grupa przyjaciół
* mocne nerwy

1
Nigdy nie przeprowadzaj seansu w samotności. Najlepiej, gdy będzie was 2-5 osób. Rozłóżcie przyrządy, zapalcie świeczki i upewnijcie się że nic was nie rozprasza. Wyłączcie telewizor lub radio, zgaście światło.
2
Siądźcie razem przy stole tak, by każdy dotykał lekko palcem wskaźnika. Ustalcie kto będzie zadawał pytania. Może to robić każdy, ale najlepiej gdy wyznaczycie do tego celu jedną osobę.
3
Poruszcie kilka razy wskaźnikiem po tarczy, żeby zapewnić odpowiedni przepływ energii.
4
Przywołajcie ducha wymawiając jego imię i nazwisko. Poproście, aby dał znak swojej obecności przesuwając wskaźnik na TAK. Gdy duch przybędzie, w pomieszczeniu zrobi się chłodno.
5
Sprawdźcie czy duch nic wam nie zrobi (wskaźnik na TAK lub NIE), zapytajcie skąd przyszedł (napisy: Niebo, Piekło, Czyściec, Inne Miejsce).
6
Jeśli duch okaże się przyjazny, prowadzący może przystąpić do zadawania pytań. Pytania powinny być proste, wymagające odpowiedzi TAK lub NIE. Nie należy zamęczać ducha pytaniami.
7
Na zakończenie seansu należy podziękować duchowi i przeprosić za naruszenie spokoju. Koniecznie należy odesłać ducha do miejsca, z którego przyszedł. Duch powinien odpowiedzieć „KOŃCZĘ”.
8
Po odejściu ducha należy zamknąć tabliczkę. To bardzo waży krok, zamknięcie tabliczki zamyka bowiem drzwi między światem duchów, a naszym.
?

Wskazówki
* Używaj tabliczki Ouija w nocy. Panuje wtedy cisza, a mniej zewnętrznych źródeł zakłóca przekaz.
* Nie zadawaj pytań, na które nie chcesz usłyszeć odpowiedzi.
* Nie wierz we wszystko, co powie tabliczka.
* Nie proś ducha o fizyczne znaki jego obecności.

!

Uwaga!
* Jeśli tabliczka zacznie udzielać agresywnych, wulgarnych odpowiedzi, natychmiast ją zamknij!
* Jeśli z jakiegoś powodu odczujesz niepokój rozmawiając z duchem, zamknij tabliczkę.

Komentarze (28)

* Pola wymagane

Rendager
Dzisiaj 03:59
Szukam kogoś ze śląska dokładnie Pszczyna i okolice.
Greg
Dzisiaj 00:46
Nie ma żadnych filmów z takich seansów. Zwłaszcza w rodzimym języku.Cciekawe czemu?
Misiek
Dzisiaj 01:12
Cd. Byłem u kilku egzorcystów zakonu Franciszkanów i widziałem na własne oczy przez przypadek opętaną osobę która wydawała z siebie dziwne słowodgłosy i od tej pory mam do tego naprawdę szacunek. Jeśli już i tak to zrobicie, to odmówcie po wszystkim różaniec, ponieważ szatan nie nawiedzi matki boskiej.
Misiek
Dzisiaj 01:04
Witam. Nie radzę tego robić, bo nie wiadomo, czy wywołacie rzeczywiście normalną duszę czy demona, którym mogła być opętana ta osoba lub który jest w pobliżu. Nie ma czegoś takiego jak medium, są tylko egzorcyści, to nie są zwykli ludzie, są to księża po wielu naukach i specjalnych księgach Pisma Świętego.
Magda
Dzisiaj 13:53
Ja próbowałam wczoraj wieczorem z znajomymi i nie wyszło, a jutro w innym towarzystwie. I jestem z Gdańska i mogę z kimś się spotkać na takie cos❤
Inya
Dzisiaj 20:13
Ja się nie boję. Bywam medium, ale najlepiej mi idzie w towarzystwie drugiego medium, moje zdolności rosną. Niestety, większość znajomych zwiewa, jak zacznie się udawać, a inni, którzy mają talent nie chcą nawet zaczynać. Tchórze. Wiele też miałam zjawisk paranormalnych.
Inya
Dzisiaj 20:12
Ja się nie boję. Bywam medium, ale najlepiej mi idzie w towarzystwie drugiego medium, moje zdolności rosną. Niestety, większość znajomych zwiewa jak zacznie się udawać, a inni, którzy mają talent nie chcą nawet zaczynać. Tchórze. Wiele też miałam zjawisk paranormalnych.
Karolina
Dzisiaj 07:50
Dokładnie, nie róbcie tego! Mniejsza z tym, wykrzyknęłam wtedy 'Panie' i wszystko ustało. Pojawiło się białe światło, widziałam, czułam je, mimo że miałam zamknięte oczy. Wszystko ucichło. Demon mnie nie gnębi.
Karolina
Dzisiaj 07:47
Nie ma na ziemi duchów przyjaznych. Rozmawiałam z Eligią, 13-letnia dziewczynka, która nawet pokazała mi, gdzie leży na cmentarzu. Potem się okazało, że to wszystko było kłamstwem. Eligia okazała się demonem, który chciał mnie zabić, kiedy zaprzestałam się z nim komunikować. Podczas snu dopadł mnie.
Laura
Dzisiaj 19:38
Dagmara, ja jestem z Gdańska i też szukam partnera 6^6