wywoływanie duchów, jak wywołać ducha, tabliczka ouija

Jak wywołać ducha?
GhostBusterGhostBuster - specjalista Tipy.pl

Chyba każdego z nas w pewnym momencie nachodzi myśl nawiązania kontaktu ze światem duchów. Co zrobić? Jak się do tego zabrać? Często stosowaną metodą jest używanie tabliczki Ouija. Oto instrukcja, jak należy z niej korzystać.
P

* tabliczka Ouija
* świeczki
* grupa przyjaciół
* mocne nerwy

1
Nigdy nie przeprowadzaj seansu w samotności. Najlepiej, gdy będzie was 2-5 osób. Rozłóżcie przyrządy, zapalcie świeczki i upewnijcie się że nic was nie rozprasza. Wyłączcie telewizor lub radio, zgaście światło.
2
Siądźcie razem przy stole tak, by każdy dotykał lekko palcem wskaźnika. Ustalcie kto będzie zadawał pytania. Może to robić każdy, ale najlepiej gdy wyznaczycie do tego celu jedną osobę.
3
Poruszcie kilka razy wskaźnikiem po tarczy, żeby zapewnić odpowiedni przepływ energii.
4
Przywołajcie ducha wymawiając jego imię i nazwisko. Poproście, aby dał znak swojej obecności przesuwając wskaźnik na TAK. Gdy duch przybędzie, w pomieszczeniu zrobi się chłodno.
5
Sprawdźcie czy duch nic wam nie zrobi (wskaźnik na TAK lub NIE), zapytajcie skąd przyszedł (napisy: Niebo, Piekło, Czyściec, Inne Miejsce).
6
Jeśli duch okaże się przyjazny, prowadzący może przystąpić do zadawania pytań. Pytania powinny być proste, wymagające odpowiedzi TAK lub NIE. Nie należy zamęczać ducha pytaniami.
7
Na zakończenie seansu należy podziękować duchowi i przeprosić za naruszenie spokoju. Koniecznie należy odesłać ducha do miejsca, z którego przyszedł. Duch powinien odpowiedzieć „KOŃCZĘ”.
8
Po odejściu ducha należy zamknąć tabliczkę. To bardzo waży krok, zamknięcie tabliczki zamyka bowiem drzwi między światem duchów, a naszym.
?

Wskazówki
* Używaj tabliczki Ouija w nocy. Panuje wtedy cisza, a mniej zewnętrznych źródeł zakłóca przekaz.
* Nie zadawaj pytań, na które nie chcesz usłyszeć odpowiedzi.
* Nie wierz we wszystko, co powie tabliczka.
* Nie proś ducha o fizyczne znaki jego obecności.

!

Uwaga!
* Jeśli tabliczka zacznie udzielać agresywnych, wulgarnych odpowiedzi, natychmiast ją zamknij!
* Jeśli z jakiegoś powodu odczujesz niepokój rozmawiając z duchem, zamknij tabliczkę.

Komentarze (28)

* Pola wymagane

Rendager
18.11.2019
Szukam kogoś ze śląska dokładnie Pszczyna i okolice.
Greg
24.10.2019
Nie ma żadnych filmów z takich seansów. Zwłaszcza w rodzimym języku.Cciekawe czemu?
Misiek
25.09.2019
Cd. Byłem u kilku egzorcystów zakonu Franciszkanów i widziałem na własne oczy przez przypadek opętaną osobę która wydawała z siebie dziwne słowodgłosy i od tej pory mam do tego naprawdę szacunek. Jeśli już i tak to zrobicie, to odmówcie po wszystkim różaniec, ponieważ szatan nie nawiedzi matki boskiej.
Misiek
25.09.2019
Witam. Nie radzę tego robić, bo nie wiadomo, czy wywołacie rzeczywiście normalną duszę czy demona, którym mogła być opętana ta osoba lub który jest w pobliżu. Nie ma czegoś takiego jak medium, są tylko egzorcyści, to nie są zwykli ludzie, są to księża po wielu naukach i specjalnych księgach Pisma Świętego.
Magda
15.09.2019
Ja próbowałam wczoraj wieczorem z znajomymi i nie wyszło, a jutro w innym towarzystwie. I jestem z Gdańska i mogę z kimś się spotkać na takie cos❤
Inya
14.07.2019
Ja się nie boję. Bywam medium, ale najlepiej mi idzie w towarzystwie drugiego medium, moje zdolności rosną. Niestety, większość znajomych zwiewa, jak zacznie się udawać, a inni, którzy mają talent nie chcą nawet zaczynać. Tchórze. Wiele też miałam zjawisk paranormalnych.
Inya
14.07.2019
Ja się nie boję. Bywam medium, ale najlepiej mi idzie w towarzystwie drugiego medium, moje zdolności rosną. Niestety, większość znajomych zwiewa jak zacznie się udawać, a inni, którzy mają talent nie chcą nawet zaczynać. Tchórze. Wiele też miałam zjawisk paranormalnych.
Karolina
29.03.2019
Dokładnie, nie róbcie tego! Mniejsza z tym, wykrzyknęłam wtedy 'Panie' i wszystko ustało. Pojawiło się białe światło, widziałam, czułam je, mimo że miałam zamknięte oczy. Wszystko ucichło. Demon mnie nie gnębi.
Karolina
29.03.2019
Nie ma na ziemi duchów przyjaznych. Rozmawiałam z Eligią, 13-letnia dziewczynka, która nawet pokazała mi, gdzie leży na cmentarzu. Potem się okazało, że to wszystko było kłamstwem. Eligia okazała się demonem, który chciał mnie zabić, kiedy zaprzestałam się z nim komunikować. Podczas snu dopadł mnie.
Laura
21.02.2019
Dagmara, ja jestem z Gdańska i też szukam partnera 6^6