ślub

Jak podziękować gościom weselnym?

szyszunia - specjalista Tipy.pl
W jaki sposób możemy odwdzięczyć się gościom, którzy byli na naszym weselu? Jeśli nie pomyśleliśmy o tym wcześniej i nie przygotowaliśmy drobnych prezentów do wręczenia w trakcie wesela, możemy się zrewanżować później. Dobrym pomysłem są specjalne karty z podziękowaniami, które wyślemy pocztą. Co w nich napisać? Jaki upominek dołączyć? Oto kilka propozycji.
1
Karty z podziękowaniami, wysłane jakiś czas po ślubie, np. 2-4 tygodnie później, to bardzo miły zwyczaj, który na pewno przypadnie do gustu naszym gościom.
2
Wystarczy napisać na nich kilka ciepłych słów, np. „Kochani, bardzo dziękujemy, że zaszczyciliście swoją obecnością uroczystość naszego ślubu” albo „Serdecznie dziękujemy za to, że zechcieliście nam towarzyszyć w dniu naszego ślubu”. Nie zaszkodzi też dodać: „Kwiaty i prezenty sprawiły nam mnóstwo radości”.
3
Do listu warto dołączyć sympatyczną niespodziankę. Może to być fotografia np. z waszej sesji ślubnej czy kilka wspólnych zdjęć z przyjęcia weselnego.
4
Czasami państwo młodzi wysyłają także gościom płyty CD z kilkoma pamiątkowymi zdjęciami.

Powiązane porady

Goście weselni
Upominki dla gości weselnych
rodzice

Komentarze (1)

* Pola wymagane

GdzieWesele.pl_Poleca
11.10.2017
Pomysł z kartkami super! Nie duży koszt a gościom na pewno zrobi się miło :)