pogrzeb, zakład pogrzebowy, wybór zakładu pogrzebowego

Jak wybrać firmę pogrzebową?

PersefonaPersefona - specjalista Tipy.pl
W chwili śmierci bliskiej osoby pojawia się mnóstwo problemów natury organizacyjnej. Gdzie iść, co zrobić, jaki zakład pogrzebowy wybrać? Oto kilka wskazówek, które ułatwią wam podjęcie odpowiedniej decyzji w przypadku ostatniego z tych pytań.
1
Poszukaj zakładów pogrzebowych odpowiednich ze względu na lokalizację. Potrzebne informacje z łatwością znajdziesz w internecie, np. na stworzonym specjalnie w tym celu portalu: www.zakladpogrzebowy.com.
2
Jeśli zgon nastąpił z dala od miejsca zamieszkania, sprawdź, które zakłady oferują usługę transportu zwłok.
3
Porównaj zakres usług oferowanych przez poszczególne zakłady oraz cenę usług. Wybierz zakład, który wyda ci się najbardziej odpowiedni.
4
Sprawdź wśród znajomych lub na forach internetowych, jaką opinię ma dany zakład, jaki jest poziom świadczonych przez niego usług oraz czy nie dolicza żadnych dodatkowych opłat.
5
Spotkaj się z pracownikiem zakładu pogrzebowego i wyjaśnij wszystkie wątpliwości.
6
Sporządź umowę, w której określisz szczegółowo zakres usług, które ma wykonać zakład pogrzebowy oraz ich ceny.

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

leber
05.12.2011
dobrze jest znaleźć firmę, która umożliwia przechowywanie próbki DNA zmarłego, może się przydać do diagnozy choroby lub spraw majątkowych