fale na włosach

Jak zrobić fale lokówką?

megaramegara - specjalista Tipy.pl
fale na włosach
1 z 9
Pragniesz wyglądać niczym Wenus wyłaniająca się z morskiej piany? Bardzo proszę. Wystarczy zwykła lokówka, by stworzyć na włosach zachwycające fale. To doskonała fryzura szczególnie na lato. Nic dziwnego, że wtajemniczeni nazywają ją „beachy waves”. Instrukcja krok po kroku poniżej.
1
fale na włosach - krok 1
Loki najlepiej robić na świeżo umytych włosach, które nie były uprzednio prostowane. Jeśli jednak twoje włosy wykazują naturalny skręt, dodatkowe pofalowanie ich może dać sztuczny, przerysowany efekt. Wówczas najlepiej falować włosy na drugi dzień po ich umyciu (lub chociaż myć je poprzedniego dnia wieczorem).
2
fale na włosach - krok 2
Górne 2/3 włosów zepnij spinką. Zaczniemy od zajęcia się dolną sekcją. Skieruj lokówkę ku dołowi i zacznij nawijać na nią pasmo włosów o szerokości około 3-5 cm. Kieruj się od nasady lodówki ku jej końcowi. Nie zaciskaj klapki lokówki! Dzięki temu uzyskasz lepszy, bardziej naturalny efekt. Jeżeli bardzo chcesz, możesz zastąpić lokówkę prostownicą.
3
fale na włosach - krok 3
W analogiczny sposób pofaluj całą dolną część włosów.
4
fale na włosach - krok 4
Odepnij 1/3 z górnej sekcji włosów. Pofaluj w ten sam sposób, co sekcję dolną. Na koniec zrób fale na ostatniej, znajdującej się najbardziej na wierzchu sekcji włosów. Zacznij ją podkręcać w odległości około 15 cm od nasady włosów. Efekt będzie znacznie lepszy.
5
fale na włosach - krok 5
Lekko natapiruj górną sekcję u nasady. Nadasz włosom większą objętość.
6
fale na włosach - krok 6
Wykończ fryzurę stosując wosk w sprayu lub spray nadającym teksturę. Nałóż go na opuszki palców i lekko wetrzyj we włosy u nasady oraz w końcówki fal.
7
fale na włosach - krok 7
Tak wygląda gotowa fryzura z tyłu.
8
fale na włosach - krok 8
A tak z boku. Dla jej utrwalenia, możesz dodatkowo spryskać włosy lakierem.
Strona 1 z 9

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane