mgiełka do twarzy domowej roboty

Jak zrobić mgiełkę do twarzy?
visage - specjalista Tipy.pl

Chłodząca mgiełka do twarzy to doskonały sposób na letnie upały lub odświeżenie cery, gdy tylko zajdzie taka potrzeba. Dostępne w sklepach mgiełki są jednak zazwyczaj dosyć drogie. Nie mniej skuteczny efekt otrzymamy robiąc mgiełkę do twarzy samodzielnie. Wystarczą zaledwie dwa składniki. Nie zdziwi cię chyba informacja, że jednym z nich jest woda...
P

1 szklanka gorącej wody, 2 torebki zielonej herbaty, opcjonalnie składniki nadające mgiełce dodatkowe właściwości (patrz poniżej)

1
Mgiełka może być sporządzona wyłącznie na bazie wody i zielonej herbaty. Jednak możesz wzbogacić ją o dodatkowe składniki poprawiające kondycję twojego typu cery. Na przykład:

  • Dla cery suchej lub dojrzałej: dodaj 4-6 kropel olejku arganowego, jojoba lub awokado. Pamiętaj, żeby przed każdym użyciem wstrząsnąć mgiełkę.

  • Dla cery wrażliwej: zmieszaj mgiełkę z wodą różaną w stosunku 1:1.

  • Dla cery tłustej lub trądzikowej: dodaj łyżeczkę oczaru wirginijskiego.

2
Wodę zagotuj. Umieść w niej torebki zielonej herbaty. Gdy naciągną, wyjmij je, a herbatę pozostaw do ostygnięcia. Jeśli chcesz, dodaj do niej składniki wymienione w poprzednim kroku. Wymieszaj i wlej do butelki z atomizerem. Przechowuj mgiełkę w lodówce.
3
Spryskuj twarz i szyję mgiełką nawet kilka razy dziennie. Szczególnie w upalne dni docenisz jej orzeźwiające i łagodzące podrażnienia działanie.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane