dietetyczna pina colada

Jak zrobić dietetyczną Pina coladę?

Barman - specjalista Tipy.pl
Dlaczego The Champs napisali piosenkę o Tequili? Bo nigdy nie pili Pina colady. Ten kremowy, tropikalny drink uwielbiają miliony. Jednak, gdy powiem ci, że zaledwie jedna porcja Pina colady to aż 425 kcal, pewnie zastanowisz się dwa razy, nim znowu po nią sięgniesz. Nic straconego. Można przecież zrobić równie smaczną Pina coladę dietetyczną. Jak? To zdradzę ci w zawartym poniżej przepisie.
P

60 ml soku ananasowego, 30 ml wody kokosowej, 30 ml białego rumu

1
Wszystkie składniki dobrze wymieszaj i wlej do szklanki z lodem. Udekoruj cząstkami ananasa i limonki.
2
Dlaczego sięgamy po wodę kokosową? Ponieważ jest smaczna, ma niewiele kalorii, poprawia trawienie, doskonale nawilża, zawiera mnóstwo minerałów i nie wpływa na poziom cholesterolu. Brzmi jak lekarstwo na kaca? No to masz: drink i odtrutka w jednym.
3
Ponadto woda kokosowa pozwala zachować naszej zmodyfikowanej Pina coladzie swój tropikalny smak. Skosztuj, a zrozumiesz o czym mówię. Dobra wiadomość? Dzięki tej niewielkiej zmianie nasz drink ma teraz zaledwie 115 kcal. Możesz pić go bez wyrzutów sumienia.

Powiązane porady

Piña Colada
malibu sunset
Malibu Bay Breeze

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane