grypa żołądkowa (jelitowa)

Jak leczyć grypę jelitową?

ZdrowieZdrowie - specjalista Tipy.pl
4
Leki przeciwbólowe.

Jeżeli zapalenie żołądka wywołuje u ciebie silne bóle nie bój się wziąć leków przeciwbólowych. Leki z zawartością paracetamolu są lepsze niż te zawierające ibuprofen, ponieważ nie prowadzą do dodatkowego rozstroju żołądka. Jeżeli zwykłe leki nie pomagają poproś lekarza o oksykodon, zniweluje ból i dzięki temu będziesz mógł się przynajmniej dobrze wyspać.

5
Odpoczynek.

Twój organizm podczas grypy żołądkowej korzysta z rezerw, więc aby nie zwiększać zużycia energii najlepiej odpoczywać w pozycji leżącej.

6
Antybiotyki.

Antybiotyki są ostatecznością w przypadku grypy żołądkowej, gdyż mogą wywołać efekt odwrotny do zamierzonego. Antybiotyki zabijają naturalne bakterie żołądkowe i jelitowe, co powoduje zwolnienie walki z infekcją i wzmożone bóle brzucha.

?

Wskazówki
* Jeżeli po 48 godzinach objawy nie ustąpią przynajmniej częściowo lub jeżeli w wymiocinach pojawi się krew natychmiast skonsultuj się z lekarzem.

Powiązane porady

zatoki
grypa żołądkowa
zapalenie ucha, zapalenie ucha środkowego, zapalenie ucha leczenie

Podobne porady

Komentarze (8)

* Pola wymagane

Twój e-mail nie będzie widoczny na stronie

nolr
29.04.2016
Ja wymiotowałam w jeden dzień 14 razy masakra
Stylessophpol
15.03.2016
Od dwoch dni wyprozniam sie praktycznie woda, strasznie boli mnie glowa (nie moge patrzec na boki, w gore i w dol), caly czas czuje jak moje kiszki drza.. Pomocy!
aaa
20.08.2013
ja w nocy dostałam okropnego bólu żołądka i wymiotowalam chyba z 7 razy do rana ,noc mam całą nie przespaną , już mam dośc. gorączke mam prawie 38,wzielam apap. dreszcze mam biegunke i jak tylko wstaje to kręci mi się w głowie.. Próbowałam już dużo np rozgazowaną cole , herbata mietowa,herbata gorszka , jem tylko sucharki. Słyszałam,że na żołądek dobra jest wódka z pieprzem , ale boje się tego zastosować .. Macie jakieś pomysły, co byłoby skuteczne;> bardzo prosze o pomoc,bo juz nie daje rady i strasznie się męcze..;(
otylka
15.04.2013
mnie pomagają probiotyki, piję orsalit żeby uzupelnić elektrolity, słabą herbatę, mam też nifuroksazyd. generalnie trzeba to jakoś przeczekać, ale to nic przyjemnego.
Karolinaa :C
06.01.2013
Heej. Moja siostra ma teraz wymioty i biegunke. Po ty czasie gdy zjadla jogurt Serduszkko biszkoptowy zaczela nim wymiotowac a l e wczesniej nic nie bylo. Mama jiz sie przyszykowala i chciala jechac z nia do szpitala ale za chwile juz ja lekko tylko brzuch bolal. Nie wiem co mam robic zeby mama z nia nie jechala a te sposoby nie chca dzialac. O.o 0.0.
Ona nie chce pic ale troszeczke je. Jak mam jej wbic to do glowy zeby cos pila ja ja juz prosze ze w zamian coa tam jej damm ale ona NIEEEE i koniecc ...
Rosolu troche zjadla ...
Ktos chetny Mi POMOC ? ,,. ,.....^^:C;C
kubusiek
08.05.2012
ja wlasnie na taka grypa zachorowalem i nie wiem co mam robic, brzuch bardzo boli, wymiotowalem
Odporna
03.02.2012
Popieram, sprawdzona metoda
tom
07.01.2012
Najlepsze, żeby nie zachorować to w porę trzeba zastosować kurację alkoholową. Minimum 0,25 l najlepiej nierozcieńczonej (dlatego whisky), ewentualnie mogą być drinki i tak przez 3-4 dni. Jeżeli w Twoim pobliżu ktoś choruje dłużej to dłużej. Zacząć trzeba tuż przed zachorowaniem kogoś z otoczenia lub niestety jak najwcześniej, więc trudno jest uchwycić moment kiedy ktoś zachoruje, ale niektóre objawy już wskazują na chorobę. Piszę całkiem poważnie - mi to pomaga. Tylko raz się spóźniłem, ale zminimalizowałem objawy choroby. Oczywiście jak już zachorujesz to trzeba/można odstawić drinki - zależnie od samopoczucia. życzę zdrowia.