napoje odchudzające

10 przepisów na domowe napoje na odchudzanie

megaramegara - specjalista Tipy.pl
napoje odchudzające
1 z 11

Zaczyna cię uwierać nadmiar kilogramów? Czas na odchudzający detoks! Zapomnij o nieskutecznych (a nawet szkodliwych) suplementach. Porzuć katorżnicze diety. Do wymarzonej figury wrócisz pijąc regularnie domowe napoje na odchudzanie. Przygotowane na bazie naturalnych składników nie tylko świetnie działają, ale również wyśmienicie smakują. Pij na zdrowie.

1
napoje odchudzające - krok 1

Zielona herbata Zielona herbata jest bogata w przeciwutleniacze. Wspomaga odchudzanie, ponieważ w znaczny sposób obniża poziom złego cholesterolu. Pij ją 2-3 razy dziennie.

2
napoje odchudzające - krok 2

Napój cytrynowy Zmieszaj sok z cytryny z wodą. Dodaj odrobinę syropu klonowego i pieprzu cayenne. Tak przygotowany napój oczyszcza układ pokarmowy. Pity regularnie przyczynia się do utraty wagi.

3
napoje odchudzające - krok 3

Napój z octem jabłkowym, cytryną i miodem W szklance wody rozcieńcz 1 łyżeczkę octu jabłkowego,1 łyżeczkę soku z cytryny i 1 łyżeczkę miodu. Pij tak przygotowany napój przed każdym posiłkiem – 3 razy dziennie. Woda zapewni odpowiedni poziom nawodnienia organizmu, a ocet jabłkowy przyspieszy metabolizm.

4
art/2015/23258_148048_big.jpg

Napój żurawinowy Żeby odczuć odchudzające działanie tego napoju, musisz pić około 1-2 litry dziennie. Zmieszaj 150-180 ml wody z 240 ml soku żurawinowego 100%. Sok powinien być naturalny, bez dodatku cukru.

5
art/2015/23258_148049_big.jpg

Zupa z kapusty Regularnie spożywanie zupy z kapusty to świetny sposób na szybkie zrzucenie zbędnych kilogramów i oczyszczenie wątroby z toksyn. Zamiast zupy możesz wybrać detoksykujący koktajl – za pomocą blendera zmiksuj kapustę z gruszką i marchewką.

6
art/2015/23258_148050_big.jpg

Napój cytrynowo-ogórkowy Ogórek pokrój na plasterki i zmieszaj z sokiem z połówki cytryny. Rozcieńcz wodą. Pij tę mieszankę dwa razy dziennie. Twój metabolizm ulegnie znacznemu przyspieszeniu.

7
art/2015/23258_148051_big.jpg

Sok z cytrusów Soki z cytrusów (cytryn, limonek, pomarańczy) oraz z owoców leśnych są skutecznym i smacznym sposobem na spalenie tkanki tłuszczowej. Pij je często.

8
art/2015/23258_148052_big.jpg

Bulion warzywny Kapustę zagotuj z innymi warzywami, np. cebulą czy marchewką. Im więcej warzyw, tym lepiej. Bulion nie tylko dostarczy twojemu organizmowi witamin i minerałów, ale również przyczyni się do utraty zbędnych kilogramów.

9
art/2015/23258_148053_big.jpg

Napój jabłkowo-cynamonowy Do 3-litrowego dzbanka wrzuć garść kostek lodu. Dodaj pokrojone w cienkie plasterki jabłko i pałeczkę cynamonu. Zalej wodą niegazowaną i włóż na godzinę do lodówki. Napój pij schłodzony.

10
art/2015/23258_148054_big.jpg

Sok grejpfrutowy Świeżo wyciśnięty sok grejpfrutowy działa oczyszczająco i poprawia metabolizm. Grejpfruty zawierają dużą ilość witaminy C, która wspomaga naturalny proces usuwania z organizmu toksyn.

Strona 1 z 11

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

Kazek
05.04.2020
Pić wodę mineralną i stosować dietę MŻ. i w niedługim czasie waga dojdzie do normy.
Ada
02.02.2020
Zielona herbata i woda przede wszystkim! w dużych ilościach, ale z herbatą trzeba oczywiście uważać. Do tego zbilansowana dieta, najlepsza bez mięsa - mało tłusta, bez cholesterolu. Co więcej regularne odstępy czasu między posiłkami. Poza tym wysiłek fizyczny!
Adam
07.01.2019
Skuteczny suplement diety na odchudzanie polecany przez dietetyków oraz trenerów personalnych.
Beeejsia
31.03.2018
Może też spróbować diety sokowej. Taka kuracja pozwala zmniejszyć łaknienie oraz pozbyć się zalegającej w nas wody. Ja przeszłam siedmiodniową kurację i choć były momentami gorsze chwile, to jednak całość wspominam bardzo pozytywnie. :)
Marynia55
27.05.2016
Chcę zrobić koktajl z kapusty,marchewki i gruszki,ale nie wiem czy kapusta i marchewka mają być ugotowane czy surowe i jakie proporcje.
Jacek
28.10.2015
Czy to nie podlega karze, gdy ktoś rozpowszechnia nieprawdziwe informacje? Np. tę, że syrop klonowy odchudza...