sałatka makaronowa z warzywami

Jak zrobić makaron ze szpinakiem i papryką?

AlexisAlexis - specjalista Tipy.pl
sałatka makaronowa z warzywami
1 z 5
Lubisz makaron z warzywami? Świderki przygotowane według tego przepisu na pewno przypadną ci do gustu. Połączenie makaronu z papryką, szpinakiem, anchois i czosnkiem to smaczny pomysł na pożywny posiłek. Możesz podawać go na ciepło (na obiad jako danie makaronowe) lub na zimno – w postaci sałatki. Wybór należy do ciebie.
P

450g makaronu świderki, sól, oliwa extra virgin, 3 anchois, 3 ząbki czosnku (posiekane), 1 cebula (grubo posiekana), 1/2 łyżeczki płatków papryki, 1 szklanka rosołu z kurczaka, 1 łyżeczka pieprzu, 2-3 czerwone papryki, 180g świeżego szpinaku (najlepiej „baby”)

1
makaron z warzywami - krok 1
Doprowadź wodę do wrzenia. Dodaj łyżkę oliwy i sól. Wrzuć makaron świderki i gotuj przez czas podany na opakowaniu.
2
makaron z warzywami - krok 2
W międzyczasie - w rondlu lub na głębokiej patelni umieszczonej na średnim ogniu rozgrzej oliwę. Podsmaż na niej anchois, rozbijając je na mniejsze kawałki. Dodaj płatki papryki, czosnek i cebulę. Gotuj przez kolejne kilka minut – do czasu, aż cebula stanie się transparentna.
3
makaron z warzywami - krok 3
Teraz wlej do rondla rosół. Doprowadź do wrzenia, a następnie gotuj jeszcze przez 5 minut, aż lekko zgęstnieje. Dodaj paprykę i poczekaj, aż się podgrzeje. Następnie zdejmij rondel z ognia.
4
makaron z warzywami - krok 4
Dodaj do sosu szpinak i pieprz. Wymieszaj z ugotowanym w kroku pierwszym makaronem. Danie podawaj na ciepło lub na zimno - w postaci sałatki.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane