Jak zrobić krzesło ze sznurków?

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 7
Lato się kończy, jednak możemy zachować klimat gorących, leniwych wakacji. Wystarczy krzesło zainspirowane hamakiem i możesz w jesienne wieczory poczuć letni klimat i w ten sposób wakacje trwają nadal. Takiego oryginalnego mebla i swojego miejsca na szare jesienne wieczory zazdrościć będzie ci każdy.
P

Potrzebne materiały:
Okrągła, metalowa rama krzesła
Papier ścierny
Farba w sprayu
Około 90 m liny lub sznurka
Nożyczki
Świeczka (opcjonalnie)

1
Wyczyść dokładnie ramę papierem ściernym, a następnie pomaluj farbą w sprayu. Możesz dobrać dowolny kolor, jaki ci się podoba lub pasuje do wnętrza.
2
Utnij 16 kawałków liny o długości około 5,5 m. Złóż wszystkie w połowie i przywiąż do ramy przeciągając końce przez środek (jak na zdjęciu).
3
Zacznij zaplatać sznurki w widoczny wzór. 2 pierwsze pary zaplataj ze sobą krzyżując lewy sznurek z pierwszej razy z prawym z drugiej pary. Powtórz czynność w drugą stronę.
4
Powtórz węzeł na wszystkich parach sznurków. Oczywiście możesz użyć innego rodzaju węzła.
5
Kiedy skończysz pierwszy rząd możesz przejść do krzyżowania sąsiadujących węzłów. Powtarzaj czynność aż do końca ramy.
6
Dodatkowym kawałkiem sznurka zwiąż końcówki, a żeby zapobiec strzępieniu się sznurka, zapaloną świecą opal delikatnie końcówki lin.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane