aniołek z makaronu

Jak zrobić aniołka z makaronu?
Kaczuszak - specjalista Tipy.pl

Ozdoby choinkowe nie muszą wcale pomniejszać twojego budżetu. Możesz je zrobić samodzielnie w domu. Zaletą własnoręcznie robionych ozdób świątecznych jest to, że są przede wszystkim niepowtarzalne, bo sam decydujesz jak je ozdobisz. Dodatkowo robiąc je jeszcze przed świętami wprowadzisz się w doskonały nastrój. Poniżej znajdziesz instrukcję jak zrobić aniołka z makaronu.
P

* drewniana kuleczka o średnicy około 1- 1,5 cm
* 2 makarony kokardki,
* 2 makarony rurki półokrągłe (kolanka)
* złote kółeczko (na aureolę)
* włosy (mogą być np. ze starej lalki)
* pinezka
* biała farba
* kolorowe farbki lub mazaki
* brokat
* klej

1
Jedną wstążeczkę z makaronu przełam na pół w samym środku. Jedną połówkę wyrzuć lub zostaw na następnego aniołka.
2
Pomaluj na biało kulkę, wszystkie makarony i pineskę. Póki farba jest mokra posyp delikatnie wszystkie elementy złotym lub srebrnym brokatem. Nie przesadzaj z brokatem, ponieważ jeśli będzie go zbyt dużo nie przyklei się on do farby i będzie się obsypywał.
3
Kiedy farba wyschnie przyklej złamaną na pół kokardkę i całą kokardkę, tak by połówka tworzyła sukieneczkę, a cała kokardka skrzydła aniołka.
4
Na wierzchu sklejonych kokardek przyklej makarony kolanka tak by tworzyły kształt ramion ułożonych w dół (na spódniczkę). Będą one wyglądały jak koło na tle kokardek.
5
Ostrą końcówkę pineski pomaluj na czerwono tak by wyglądała jak trzymany w rękach anioła płomień. Przyklej pineskę ostrzem do góry miedzy makaronowymi ramionami.
6
Na górze nad makaronowymi ramionami przyklej główkę aniołka.
7
Na głowie aniołka namaluj oczy, buzie i rumieńce.
8
Na szczycie głowy przyklej włosy.
9
Na powierzchni włosów umieść złote kółeczko które będzie aureolką i przyklej je.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

lori66534
20.12.2012
Zrobiłam takich 8 na choinkę i wyszły na prawdę świetne więc polecam!