Jak zrobić kwietnik z palety?

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 4
W małych ogrodach czy na balkonach każdy centymetr jest ważny, trzeba więc starannie zaplanować całą powierzchnię i najlepiej korzystać z rozwiązań które pozwolą na skumulowanie wielu elementów, zajmując jak najmniej miejsca. Jeśli marzy ci się hodowla własnych ziół, czy nie możesz zdecydować się które kwiaty chcesz posadzić, to dobrym rozwiązaniem będzie kwietnik. Na małej powierzchni zmieścisz wiele roślin. Oryginalny kwietnik stworzysz wykorzystując paletę.
P

Potrzebne materiały:
Paleta
Czarna flizelina
Nożyczki
Zszywacz tapicerski

1
Weź flizelinę i wytnij z niej pasek. Dopasuj jego wielkość do otworu w palecie przycinając tak, aby było wystarczająco dużo miejsca na wyłożenie otworów kompostem. Kiedy pierwszy kawałek będzie gotowy użyj go jako szablonu do wycięcia pozostałych kawałków.
2
Teraz możesz przypiąć wszystkie kawałki flizeliny za pomocą zszywacza tapicerskiego.
3
Powstałe kieszonki wypełnij ziemią i posadź ulubione zioła lub kwiaty. Taki kwietnik jest ciekawą ozdobą ogrodu lub balkonu którą łatwo wkomponować do otoczenia, a dodatkowo nie kosztuje cię dużo pracy ani pieniędzy. Ponadto możesz w każdej chwili odmienić kwietnik malując go na wybrany przez ciebie kolor.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Domek na drzewie
ogród w stylu japońskim
Fontanna feng shui

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane