Jak zrobić domino z kamyków?

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Jeżeli jesteś miłośnikiem naturalnych rozwiązań lub po prostu będąc na biwaku w deszczowy dzień nie masz co robić, możesz zagrać w domino, które własnoręcznie stworzysz z kamieni. Większość gier planszowych ma to do siebie, że potrzebują odpowiednich akcesoriów. Domino potrzebuje wyłącznie chęci. Nawet jeżeli nie masz go przy sobie, to łatwo zrobisz je ze zwykłych kamieni. Możesz wykorzystać je na różne sposoby. Zazwyczaj domino kojarzy się nam z układaniem klocek przy klocku całych budowli, uważając, aby nie przewrócić dokładanych elementów. Do układania misternych, delikatnych wzorów na podłodze kamienie niestety się nie przydadzą się. Jednak istnieją inne możliwości na wykorzystanie naszych kamyczków.
P

Potrzebne materiały: 28 kamyków (podobnej wielkości), marker, wzornik klocków do domino, opcjonalnie możesz użyć farby akrylowej i pędzla zamiast markera.

1
Kamyki dokładnie wymyj i wysusz. Nie mogą znajdować się na nich żadne zanieczyszczenia, ponieważ marker nie utrzyma się na nich długo.
2
Markerem lub farbą akrylową stwórz na kamykach wzór klocków domino, taki jak na prawdziwych klockach.
3
Kamyki możesz również pomalować kolorową farbą przed dodaniem charakterystycznych kropek. Teraz pozostaje tylko zagrać ze znajomymi w wyjątkowe, własnoręcznie zrobione domino. Jest to ciekawy dodatek do twojego domu, ale może stać się również pomysłem na ciekawy prezent. Kamyczki zapakuj w ozdobny woreczek i gotowe.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane