Jak zrobić koktajl z piwa?

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Piwo jest jednym z ulubionych napojów na świecie. Jego historia sięga wielu lat wstecz. Dostępnych jest wiele rodzajów tego trunku, od jasnych po ciemne, filtrowane, niefiltrowane, smakowe, korzenne, każdy znajdzie coś dla siebie. Jeżeli szukasz inspiracji na ciekawy koktajl, dlaczego nie wykorzystać piwa. Przedstawiamy pomysł na koktajl piwny, który z pewnością przypadnie do gustu wszystkim piwnym smakoszom.
P

Potrzebne składniki:
1 butelka korzennego piwa, 3 duże gałki lodów, kieliszek ulubionego burbona lub whisky.

Składniki syropu:
3 łyżki masła, ¼ szklanki brązowego cukru, szczypta soli, kieliszek ulubionego burbona lub whisky.

1
Szklankę napełnij lodami, wlej kieliszek burbona i dopełnij piwem korzennym.
2
Na rozgrzanej patelni wymieszaj cukier, masło i sól. Podgrzewaj na małym ogniu, aż do stopienia cukru. Dolej kieliszek burbona i wymieszaj dokładnie, aż całość się połączy.
3
Koktajl polej po wierzchu syropem, dodaj kolorową rurkę i ciesz się smakiem pysznego koktajlu piwnego. Możesz go wykorzystać na spotkania z przyjaciółmi, rodzinne przyjęcia lub w upalne popołudnia, kiedy będziesz mieć ochotę na coś pysznego.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane