lampion ze szklanki

Jak zrobić lampion ze słoika po Nutelli?

angel11 - specjalista Tipy.pl
lampion ze szklanki
1 z 6
Jesienią dnie stają się coraz krótsze. Nawet się nie obejrzymy, a zaczną się długie wieczory. Jeśli chcesz, by w twoim salonie wieczorem zapanował romantyczny klimat, koniecznie ustaw na stole lampion. Skąd go wziąć? Najlepiej zrobić taką dekorację samemu. Nie ma w tym niczego trudnego. Wystarczy tylko kilka rzeczy oraz trochę chęci i twoja oryginalna ozdoba będzie gotowa jeszcze dzisiaj.
P

słoik po Nutelli (wraz z wieczkiem) samoprzylepne kryształki, naklejki w kształcie serc, złota farba w sprayu, świeczka typu podgrzewacz

1
Przygotuj akcesoria potrzebne do wykonania tego oryginalnego lampionu. Oczywiście serduszka to jedynie przykład. Taki lampion będzie idealny na dekorację stołu przy romantycznej kolacji.
2
Poprzyklejaj serduszka w wybranych miejscach na zewnętrznej powierzchni słoika, po czym nakryj go wieczkiem.
3
Przewróć słoik do góry dnem. Następnie sięgnij po złotą farbę w sprayu. Spryskaj nią dokładnie lampion. Pozostaw do wyschnięcia.
4
Kiedy farba wyschnie upewnij się, że jesteś zadowolona z końcowego efektu. Jeśli nie - nanieś drugą warstwę farby i ponownie odczekaj aż całkowicie wyschnie.
5
Po wyschnięciu farby odklej ostrożnie naklejki i zdejmij wieczko. Pomiędzy sercami przyklej kilka kryształków. Teraz wystarczy tylko ustawić lampion na środku stołu, umieścić w nim świeczkę i zapalić. Romantyczna atmosfera gwarantowana. :)
Strona 1 z 6

Powiązane porady

świece żelowe - zrób to sam
świeczka - martini
pływające świece

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane