Jak zrobić samemu wisiorek z papieru?

agnieszka_d - specjalista Tipy.pl
1 z 8
Chcesz mieć oryginalną biżuterię w niepowtarzalnym stylu? Zamiast kupować w sklepie, zrób ją sama. Moja dzisiejsza propozycja to dziecinnie prosty w wykonaniu wisiorek z papieru. Zrobisz go dosłownie w kilka minut, a potrzeba ci będzie do tego jedynie kilka akcesoriów. Co dla wielu równie ważne: nie musisz mieć doświadczenia w robieniu biżuterii. Z wykonaniem tego wisiorka poradzi sobie naprawdę każdy.
P

kartka ze starej książki lub gazety, ołówek, linijka, nożyczki, łańcuszek na szyję, igła, kawałek włóczki lub kordonka (o grubości łańcuszka)

1
Przygotuj wszystkie akcesoria i narzędzia, które będą potrzebne do wykonania tego projektu. Jeśli nie masz starej książki i będziesz robić wisiorek z gazety, wybierz taką, która nie jest wydrukowana na śliskim papierze.
2
Za pomocą ołówka i linijki narysuj na kartce papieru romb lub inny wybrany przez ciebie kształt. Następnie wytnij go w ten sposób, by po bokach nie były widoczne linie narysowane przez ołówek.
3
Teraz sięgnij po igłę lub szpilkę. Przy jej pomocy zrób otwór w jednym z kątów wyciętego wcześniej rombu.
4
Sięgnij po włóczkę i przeciągnij ją ostrożnie przez uprzednio wykonany otwór. Musisz robić to bardzo delikatnie, bo jak wiadomo papier może się podrzeć.
5
Kolejny etap to dokładne zanurzenie wisiorka oraz kawałka włóczki w uszczelniaczu do drewna.
6
Teraz wystarczy powiesić wisiorek w bezpiecznym miejscu i poczekać aż całkowicie wyschnie.
7
Kiedy to nastąpi, wyjmij z otworu w wisiorku włóczkę i zastąp ją przygotowanym wcześniej łańcuszkiem. Twój oryginalny wisiorek z papieru jest już gotowy.
Strona 1 z 8

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane