pesto

Jak zrobić pesto z rukoli i orzechów?

jalapeno - specjalista Tipy.pl
pesto
1 z 8
Pesto to doskonały dodatek do wielu dań. Możemy dodać je zarówno do sałatki, kaszy, makaronu, jak i mięsa. Można też posmarować nim kanapki. W Internecie krąży wiele przepisów na pesto. Dziś chciałabym zaprezentować przepis na przepyszne pesto z rukoli z dodatkiem czosnku oraz orzechów włoskich. Wypróbuj je już dziś, a na pewno jeszcze niejeden raz powrócisz do tej receptury.
P

3 szklanki rukoli, 1/2 szklanki oliwy z oliwek, 3-6 ząbków czosnku, 3/8 szkl. orzechów, 1/2 szklanki drobno startego parmezanu, sól i pieprz do smaku; poza tym: blender, szpatułka do mieszania,

1
Przygotuj wszystkie składniki potrzebne do zrobienia pesto z rukoli i orzechów włoskich z dodatkiem parmezanu.
2
Obierz ząbki czosnku z łupinek. Potem umieść je w blenderze. Następnie sięgnij po orzechy włoskie. Dodaj je do ząbków czosnku.
3
Zmiksuj ze sobą dokładnie ząbki czosnku oraz orzechy. Powinna powstać masa podobna do tej na zdjęciu obok.
4
Dodaj do powstałej mieszaniny listki rukoli. Następnie wlej do blendera oliwę z oliwek.
5
Ponownie zmiksuj starannie ze sobą wszystkie składniki na masę widoczną na fotografii.
6
Następnie dodaj do masy parmezan. To oczywiście jedynie propozycja, bez obaw możesz poeksperymentować z innymi gatunkami sera. Zbierz szpatułką masę z brzegów naczynia.
7
Kolejny raz zmiksuj ze sobą wszystkie składniki aż do uzyskania jednolitej, zielonej masy. Dopraw solą i pieprzem do smaku. Tak przygotowane pesto możesz podawać z chlebem, mięsem, ryżem i czym tylko chcesz.
Strona 1 z 8

Powiązane porady

hummus
pesto z rukoli
pesto z liści rzodkiewki

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane