idealny partner

9 mitów na temat tego, jaki powinien być mężczyzna

karolina_abc - specjalista Tipy.pl
idealny partner
1 z 10
Są takie cechy, których wiele kobiet szuka u mężczyzny. W głowie mamy Pana Idealnego, księcia rodem z bajki zasłyszanej w dzieciństwie, koniecznie na białym koniu, przystojnego i obsypującego nas prezentami. Często jednak nie zdajemy sobie sprawy z tego, że zupełnie coś innego czyni nas szczęśliwymi w związku. Oto kilka mitów na ten temat i próba ich obalenia.
1
Mężczyzna powinien być przystojny

Pamiętaj, że najważniejsze jest przyciąganie i tzw. „chemia” między dwojgiem ludzi. Czasami ktoś o przeciętnej urodzie potrafi rozkochać w sobie równie mocno jak chłopak z żurnala dzięki swojej nieprzeciętnej duszy. A przyciągnie cię do niego tak prozaiczna cecha jak na przykład sposób poruszania się. To jego serce ma cię pociągać najbardziej.
2
Nie za młody, nie za stary

To czego najbardziej w życiu potrzebujemy od drugiego człowieka to chęć słuchania i dzielenia z nami życia. Pamiętaj, że wiek jest jedynie liczbą w naszym dowodzie tożsamości, a mądrość życiowa, energia i ciekawe życiowe poglądy kryją się w różnych skórach.
3
Mężczyzna powinien obsypywać mnie prezentami

Weź pod uwagę fakt, że radość z nowego podarunku szybko mija, a ty zostajesz sam na sam ze swoimi prawdziwymi uczuciami. Niech najważniejsze stanie się to jak się czujesz ze swoim partnerem.
4
Mężczyzna powinien być ustatkowany

Kobiety pragną zazwyczaj mężczyzn poukładanych. Czasami jednak trzeba pewne rzeczy poukładać we dwoje. Nawet ktoś wciąż szukający sensu życia może być dla ciebie prawdziwą podporą. Natomiast ktoś, kto dobrze już wie czego w życiu chce, niekoniecznie uczyni cię szczęśliwą. Tutaj nie ma żadnych reguł. Najważniejsze, aby partner był sobą.
5
Mężczyzna powinien poświęcać ci cały swój czas

Mężczyzna ambitny i niezależny, który podejmuje wyzwania, ma swoje pasje i jest pełny entuzjazmu będzie cię zaskakiwał przez całe życie. Rzeczywiście potrzebujemy kogoś, kto potrafi bezinteresownie dawać, lecz pamiętaj, że on też potrzebuje czasu dla siebie. Pozwól mu znaleźć równowagę miedzy tobą a swoimi pasjami.
6
Mężczyzna powinien cię bawić

Najważniejsze w partnerstwie jest poczucie przyjemności bycia z tą drugą osobą dosłownie wszędzie, od wspólnego łóżka po wspólną podróż oraz oparcie w tak trudnych sytuacjach jak na przykład pobyt w szpitalu.
7
Mężczyzna powinien mieć dobrze płatny zawód

Dobry partner to taki, który jest ambitny, szczęśliwy w swojej pracy i kocha to co robi, bez względu na rodzaj zajęcia. Tylko wtedy jego miłość do ciebie może być głębsza.
8
Mężczyzna musi być twardy

Tak naprawdę potrzebujemy mężczyzn, którzy nie obawiają się otworzyć przed nami swojego serca i obdarzają nas zaufaniem. Mężczyzn, którzy patrzą na nas z podziwem. Ten właściwy facet zawsze będzie o ciebie dbał i zawsze postara się naprawić, jeśli coś przeskrobie. Nie będzie grał z tobą w gierki, a raczej szukał głębokiego porozumienia. Dla niego jesteś gwiazdą nawet w swoje „gorsze dni” i jesteś wyjątkowa taka, jaką jesteś.
9
Mężczyzna powinien być duszą towarzystwa

W rzeczywistości najlepszym partnerem jest mężczyzna, który spędzi z tobą sobotni wieczór pod kołdrą i poogląda wspólnie film. Mężczyzna ciekawy intelektualnie, z którym mogłabyś rozmawiać całymi godzinami. Dusza towarzystwa to zazwyczaj dobry partner na kilka tygodni, a jego rozrywkowość może iść w parze z nieustannym poszukiwaniem nowych wrażeń, włącznie z innymi kobietami.
Strona 1 z 10

Powiązane porady

Para
idealny pocałunek
Jak wzmocnić związek?

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

zik
19.11.2015
Co za brednie. Byłam z facetem lata całe i nawet o moich urodzinach nie bardzo pamiętał więc o czym wy piszecie ?? Nie każda kobieta szuka kasiastego faceta. Większość facetów to zwykli oszuści i czekaja tylko aby wykorzystywać tak długo jak się da... Traktują kobiety ja zabawki ,a jaka się znudzi to zwykły śmieć do odstawienia ... Koszmar.
co za g...
18.11.2015
ostatni raz wchodze na ten portal, takiego g..na nie publikuje nawet ..O net
sadsa
18.11.2015
powinien być zarobiony hahaha a tak naprawdę miłości się nie kupi :(