domatorzy

12 rzeczy, które musisz wiedzieć zanim umówisz się z domatorem

karolina_abc - specjalista Tipy.pl
Domatorom przyklejono etykietę bycia śmiertelnie nudnymi i nietowarzyskimi ludźmi. A może to tylko stereotyp i są oni jednymi z najbardziej ciekawych osobowości o bogatym wewnętrznym życiu? Może wystarczy tylko chcieć ich dobrze poznać, a możemy zyskać naprawdę ciekawą znajomość? Zanim jednak umówisz się z kimś takim na randkę, pamiętaj o następujących rzeczach:
1
Będziesz musiał nauczyć się sztuki szukania wymówek do niewychodzenia z domu. Prawdziwy domator ma je opanowane w stopniu mistrzowskim, więc przygotuj się na wysoki poziom konkurencji w tej dziedzinie.
2
Jeśli już udało ci się umówić na randkę z domatorem, oznacza to, że naprawdę go interesujesz. Czy wiesz ile trwa przygotowanie się do randki w jego przypadku? Po pierwsze oderwanie się od telewizora i wstanie ze swojej ulubionej, mięciutkiej i najwygodniejszej na świecie kanapy trwa około 20-40 minut. Potem prysznic i ubranie się to kolejne 60-120 minut. Następnie jeszcze chwila przed ulubionym serialem lub w Internecie – 20-60 minut. Przybycie na randkę naprawdę wymaga poświęcenia z jego strony, więc doceń to i weź za wielki komplement.
3
Zastanów się dwukrotnie nad randką z domatorem. Oczywiście zrób tak tylko wówczas, jeśli piątkowe wieczory spędzane na kanapie przed niekończącymi się telewizyjnymi show i filmami nie są twoją wizją szczęśliwego wspólnego życia.
4
Domatorzy nie są antyspołeczni. Oni tylko wybierają ostrożnie swoje towarzystwo. Nie udają przyjaźni i nie tracą swojego czasu na znajomości, które im nie odpowiadają. Życie jest dla nich zbyt krótkie, aby spędzać je w towarzystwie osób, których nie lubią.
5
Bielizna to najlepszy przyjaciel domatora. To w nią jest ubrany przez większość czasu. Przywyknij do tego i już.
6
Z domatorem nie można się nudzić. Wbrew powszechnemu stereotypowi, ktoś kto spędza większość swojego czasu w domu wcale nie jest nudny. To ci, którzy tak twierdzą, sami nudzą się w swoim towarzystwie!
7
Domatorzy lubią ludzi. Nie lubią jedynie pogawędek, które są tylko marnotrawstwem czasu.
8
Domator nie rozumie idei przepłacania za drinki w klubach nocnych, gdzie nawet trudno spokojnie porozmawiać. Nie słychać tam nawet żartów twojego rozmówcy, więc zazwyczaj trzeba udawać, że się z nich śmiejesz. No i do tego nie można tu przyjść w swojej ulubionej bieliźnie!
9
Gdy domator mówi, że chce już iść do domu, to naprawdę chce iść. Oznacza to, że wyjście towarzyskie tak wyczerpało jego baterie, że musi udać się na spoczynek na ulubionej kanapie, aby je znów doładować.
10
Nigdy nie zadawaj domatorowi pytania: „Co robiłeś przez cały dzień?” Nie masz przecież pojęcia, ile nowych rzeczy można znaleźć w Internecie każdego dnia!
11
Nigdy nie pytaj domatora o to dlaczego chce zostać w domu przez cały dzień. Po prostu chce i już. To tutaj przecież jest jego królestwo i to tutaj jest najszczęśliwszy.
12
„Być może” to ulubione powiedzenie domatora. A już szczególnie jeśli zapraszasz go do wyjścia z domu.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

psychopatka
miłość
flirtująca para

Komentarze (0)

* Pola wymagane