Moda

Jak się ubrać na święta? Moda świąteczna

ModaModa - specjalista Tipy.pl
Moda
1 z 4
Szybkim krokiem nadchodzą święta. W oknach domów oraz witrynach sklepowych widać migoczące światełka choinkowe, ludzie biegają po sklepach, wszędzie tłoczno, gwarno i wesoło. Przedstawiamy pięć najczęściej spotykanych błędów doboru ubrań oraz dodatków, popełnianych przez wiele kobiet w okresie świątecznym.
1
lśniąca bluzka
Zbyt wiele świecących dodatków

Oczywiście takie kolory jak srebrny i złoty są bardzo ładne i szczególnie dobrze wyglądają podczas świąt, jednak nie możemy doprowadzić do tego, aby w czasie świąt błyszczeć i świecić bardziej niż choinka. Błyszczące materiały przykuwają uwagę oraz uwydatniają kształty. Zatem jeśli mamy zbyt duży brzuszek starajmy się nie zakładać błyszczącej, srebrnej bluzki.

2
krótka sukienka
Zbyt wiele nagiego ciała

Króciutkie minispódniczki czy szorty w zimie mogą wspaniale wyglądać na wybiegu, ale na co dzień, bez względu na to czy aktualnie znajdujemy się w ogrzewanym pomieszczeniu, czy na dziesięciostopniowym mrozie, nie są na miejscu. Pociągający wygląd nie zależy od tego, ile pokażemy światu naszego nagiego ciała, tyko od tego jak wiele pozostawimy naszej wyobraźni.

3
Mała czarna
“Nie mam co na siebie włożyć”

Nie ma chyba nic gorszego niż zostać zaproszonym na wspaniałą imprezę i nie mieć się w co ubrać. Aby takie sytuacje wyeliminować kupmy sobie prostą, czarną sukienkę. Przy kolejnym jej założeniu zmienimy tylko dodatki a nasz wygląd całkowicie się zmieni.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

blondynka
brunetka
rude włosy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane