peeling z płatków owsianych

Jak zrobić peeling z płatków owsianych?

UrodaUroda - specjalista Tipy.pl
Domowej roboty peeling owsiany pozwoli ci złuszczyć martwy naskórek, oczyści pory i pozostawi skórę gładką i świeżą. Poniżej znajdziesz przepis na peeling z otrębów owsianych. Przepis jest bardzo prosty a wszystkie składniki z pewnością masz w domu.
P

* płatki owsiane - delikatnie złuszczają martwy naskórek
* sok z cytryny - usuwa przebarwienia na skórze i delikatnie rozjaśnia cerę
* miód - nawilża i pomaga zatrzymać wilgoć w głębi skóry
* oliwa z oliwek - odżywia skórę

1
Zmieszaj ze sobą 1 łyżkę soku z cytryny, 1 łyżkę miodu, 1 łyżeczkę oliwy z oliwek, 1/3 szklanki płatków owsianych.
2
Peeling ten może być używany na każdą część ciała (również na twarz), która wymaga usunięcia martwego naskórka, rozświetlenia czy tonizacji.
3
Jeśli masz skórę dojrzałą nie myj buzi mydłem przed zastosowaniem peelingu. Możesz ją oczyścić ręcznikiem namoczonym w gorącej wodzie.
4
Wcieraj peeling w twarz okrężnymi ruchami. Nigdy nie ciągnij skóry twarzy w dół. Po użyciu zostaw peeling na twarzy jeszcze przez około 10 minut. Po upływie czasu zmyj mieszankę ciepłą wodą.
?

Wskazówki
* Po użyciu nie musisz myć twarzy mydłem itp. Składniki zawarte w peelingu zostawią delikatny film na twarzy, który odżywi twoją cerę. Po użyciu nie ma potrzeby nakładać kremu.

!

Uwaga!
* Peelingu nie nakładaj w okolice oczu. Cytryna w nim zawarta może je podrażnić.
* Jeśli masz tłustą cerę zamiast oliwy z oliwek dodaj wody.
* Do zrobienia peelingu użyj naturalnego miodu (nie sztucznego, który jest sprzedawany w większości sklepów).

Powiązane porady

Maseczka
maseczka z miodu
cera po 30-ce

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

ewelka
05.12.2009
bardzo fajne ;)