rodzice młodych

5 zadań dla mamy panny młodej w dniu ślubu

karolina_abc - specjalista Tipy.pl
rodzice młodych
1 z 6
Mama panny młodej to druga najważniejsza kobieta na przyjęciu weselnym. Większość osób traktuje ją również jako główną organizatorkę i jednocześnie gospodynię przyjęcia weselnego. Nic zatem dziwnego, że ma wiele przywilejów, ale i sporo obowiązków. Przeczytaj artykuł, by poznać listę zadań, jakim powinnaś sprostać w tym szczególnym dla swojej ukochanej córki dniu.
1
para młoda
Irytujący goście pod kontrolą

Jeśli wiesz, że twoja córka nie przepada za niektórymi zaproszonymi na wesele krewnymi, postaraj się trzymać ich od niej na możliwy dystans tak, aby nie wchodzili jej w drogę. Zaoszczędzisz jej w ten sposób części stresu w tym wyjątkowym i i tak stresującym dla niej dniu.
2
mężczyźni na weselu
Mężczyźni w szeregu

Nadzoruj ubiór i zachowanie panów na ceremonii i przyjęciu, w tym swojego męża. Jeśli ty i ojciec panny młodej nie jesteście już małżeństwem, również zadbaj o przyjemną atmosferę między wami. Pamiętaj, że panna młoda nie powinna się denerwować nieporozumieniami między wami w takim dniu.
3
szampan weselny
Zadbaj o przekąski

Jeśli szampan i drinki podawane są gościom przed ceremonią ślubu, zadbaj również o przekąski. Nikt przecież nie chce, aby połowa gości przyszła na ceremonię pod wpływem alkoholu.
4
Zorganizuj swoje sprawy

W dniu ślubu nie zawracaj swojej córce głowy na przykład swoją własną kreacją. Ona i tak ma na głowie mnóstwo rzeczy. Bądź dla niej w tym dniu oparciem i pomocą, a swoje sprawy zorganizuj sama.
5
panna młoda
Bądź głosem rozsądku

Jeśli cokolwiek w dniu ślubu źle się potoczy, spróbuj temu zaradzić. Nawet w przypadku trudnych lub niemożliwych do naprawienia problemów, staraj się wspierać córkę. Jeśli kwiaciarnia dostarczy na przyjęcie niewłaściwe kwiaty, nie przejmujcie się. Wytłumacz córce, że taki detal nie ma większego znaczenia dla ważności tego dnia. Jeszcze kiedyś będziecie się z tego śmiać. Staraj się nakierować jej uwagę na te dobre aspekty.
?

Wskazówki
Pamiętaj, że najważniejszą rzeczą, jaką możesz zrobić dla swojej córki w tym dniu jest po prostu wspieranie jej i bezwarunkowa pomoc. Jesteś jej mamą, a ona w tym dniu potrzebuje właśnie ciebie.

Strona 1 z 6

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane