golenie się maszynką

Jak rzadziej się golić?

karolina_abc - specjalista Tipy.pl
golenie się maszynką
1 z 7
Golenie się to jedna z tych rzeczy, nad którą większość kobiet nie chciałaby spędzać tak dużo czasu, jak jest to konieczne. Oczywiście nie da rady tego uniknąć całkowicie, ale można to znacznie usprawnić. Oto sześć wyjątkowo przydatnych trików. Wypróbuj przynajmniej kilka z nich, a na pewno zobaczysz pozytywne efekty szybciej niż myślisz.
1
węglowodany
Zrezygnuj z węglowodanów

Czy wiesz, że węglowodany w diecie wspomagają nadmierne owłosienie skóry? Ogranicz zatem spożycie węglowodanów i zamień je na warzywa i witaminę B6, aby ograniczyć wzrost włosków na skórze.
2
złuszczanie skóry
Złuszczaj skórę

Regularne peelingowanie skóry sprawi, że łatwiej będzie uzyskać gładką skórę po każdym goleniu. Usuwamy wtedy martwy naskórek, co uwidacznia małe włoski, które mogłyśmy przeoczyć podczas golenia.
3
Golenie pod włos

Golenie pod włos sprawi, że nie będziesz musiała golić się tak często, pocierać tego samego miejsca dwa razy, a włoski zostaną zgolone tuż przy skórze, aby dać bardzo gładki efekt.
4
Odżywka do włosów

Być może ku twojemu zaskoczeniu, odżywka do włosów jest jednym z najlepszych produktów do golenia, dającym gładki efekt i pozostawiającym skórę miękką i zdrową. Jeśli kupisz niedrogą odżywkę, ten sposób może również okazać się tańszy niż drogie specjalne kremy do depilacji.
5
golenie się pod pachami
Właściwy wybór maszynki

Jednym z najważniejszych elementów dobrej depilacji jest właściwy wybór maszynki do golenia. Na rynku można znaleźć całą ich gamę, więc wypróbuj kilka marek, a na pewno znajdziesz taką, która dobrze służy twojej skórze. Podobno maszynki do golenia dla mężczyzn okazują się zapewniać gładki efekt i powodują mniej mikrourazów skóry.
6
maszynka do golenia
Czysta maszynka do golenia

Dbaj o maszynkę do golenia i utrzymuj ją w czystości, a zyskasz gładszy i bardziej długotrwały efekt. Czyść dokładnie maszynkę po każdym użyciu, a najlepiej jeśli do każdego golenia weźmiesz po prostu nową.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

golenie
golenie pach
golenie nóg

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

elementary
20.12.2016
u mie nawet nie tyle, że golić, bo w sumie teraz przerzuciłam się na domową depilację ipl. jeśli chodzi o częstotliwość, to zrobiłam serię czterech zabiegów i póki co powtarzam sobie zabieg co kilka tygodni. bardzo trwała metoda na pozbycie się owłosienia, w dodatku szybka no i w sumie mega oszczędna w porównaniu do tych zabiegów w salonach czy klinikach