związek z introwertykiem

Jak kocha introwertyk?

karolina_abc - specjalista Tipy.pl
Introwertycy to grupa o szczególnym podejściu do życia towarzyskiego, a co za tym idzie, do życia miłosnego. Twoja druga połówka jest właśnie introwertykiem? W takim razie dobrze trafiłaś. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co jest charakterystyczne w jego podejściu do związków? Pozwoli ci to lepiej zrozumieć swojego partnera. Pewne informacje mogą cię zaskoczyć. A zatem jak kochają introwertycy?
1
Są dobrymi słuchaczami

Introwertycy uwielbiają słuchać ludzi i mają do rozmów z nimi bardzo osobiste, intymne podejście. Ze sposobu i tematów, o jakich ktoś chce z nimi rozmawiać rozpoznają rodzaj osobowości człowieka.
2
Nie spieszą się ze związkami

Zanim stworzą związek, wolą powoli i ostrożnie przekonać się, że to ta właściwa osoba. Dążą do stworzenia mocnych podwalin i przyjaźni z partnerem.
3
Są bardzo zaangażowani

Jeśli chodzi o związki nigdy niczego nie udają. Całkowicie oddają się partnerowi.
4
Wolą rozmowę w cztery oczy

Introwertyk nie jest fanem długich rozmów telefonicznych i wysyłania smsów. Telefonowanie traktują często jak przerywanie im w jednej z ulubionych czynności, czyli rozmyślaniu. Zdecydowanie wolą rozmawiać z ludźmi twarzą w twarz.
5
Cenią czas w samotności

Introwertycy mają czasami potrzebę przebywania w samotności, wycofania się z życia towarzyskiego, aby naładować swoje baterie. Czasami mogą unikać rozmowy po długim i trudnym dniu. Należy wtedy pamiętać, że nie zawsze powodem jest partner.
6
Są dobrymi obserwatorami

Zwracają uwagę na szczegóły takie jak wyraz i mimika twarzy rozmówcy, jego podejście do różnych sytuacji, itp. Wbrew pozorom lubią przebywać z ludźmi, a szczególnie ze swoim partnerem.
7
Wolą konkretne tematy

Na randce z introwertykiem nie spodziewaj się zbędnych pytań rozpoznawczych. Pokieruje on rozmową raczej w ten sposób, aby cię dobrze poznać. Randka najpewniej odbędzie się w zwyczajnej restauracji, zaproponuje wyjście do księgarni lub wieczorny spacer po porcie.
8
Szczerością okazują szacunek

Jeśli introwertyk ma na nasz temat jakieś zdanie, na pewno o tym usłyszymy. A jeśli z kolei się ono zmieni, również nam to powie. Są więc szczerzy do bólu. Ale potrafią być przy tym uroczy. Pamiętajmy, że każda opinia jest w jego głowie dobrze przemyślana.
9
Gdy się zakochują, to na całego

Mają poważne podejście do miłości. Jeśli już zdecydują się zaangażować w związek, zrobią dla niego wszystko.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane