Jak zrobić lampkę ze starej puszki?

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 7
Jeżeli masz stare puszki i nie wiesz co z nimi zrobić, możesz przerobić je na oryginalne lampki, które staną się ozdobą do każdego pomieszczenia. Wystarczy kilka materiałów, chwilka czasu i głowa pełna pomysłów, a twoje nowe lampki będą gotowe. Z pewnością przypadną do gustu każdemu i staną się ozdobą niejednego pomieszczenia.
P

Potrzebne materiały:
kolorowa puszka ozdobna, stary wieszak druciany lub kawałek drutu, kabel, wtyczka, przełącznik, gniazdko na żarówkę, 2 małe śruby z nakrętkami i podkładkami, szczypce i kleszcze, wiertarka, ołówek.

1
Przetnij wieszak, zegnij go i dostosuj do szerokości puszki, aby utworzyć stabilną nóżkę pod lampkę.
2
Za pomocą szczypiec zawiń końcówki drutów tworząc uchwyt na śruby.
3
Za pomocą sznurka zmierz dokładnie połowę obwodu puszki i zaznacz dwa punkty na otwory.
4
Wywierć otwory w taki sposób, aby znajdowały się dokładnie naprzeciw siebie, a następnie przykręć stojak zrobiony z drucianego wieszaka.
5
W dnie puszki wywierć otwór na gniazdko do żarówki i umieść je w środku pojemnika.
6
Podłącz kabel. Możesz już wkręcić żarówkę i cieszyć się swoją nową lampką. Z pewnością będzie pasowała do wielu pomieszczeń i nikt nie przejdzie obok niej obojętnie.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

czyszczenie lamp i abażurów
lampki na choinkę
lampki na choinkę

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane