10 zabójczych pokarmów, które prawdopodobnie masz w swojej kuchni

katarzyna_a - specjalista Tipy.pl
7 z 11
Surowy miód
Niepasteryzowany miód często zawiera toksyny (grayanotoxin), ponieważ nie został poddany obróbce, podczas której te szkodliwe substancję giną. Toksyny takie mogą powodować zawroty głowy, osłabienie, nadmierną potliwość, nudności oraz wymioty.

Objawy te mogą utrzymywać się przez 24 godziny. Zazwyczaj już jedna łyżka stołowa skoncentrowanych toksyn może wywołać wymienione powyżej objawy. Spożycie więcej niż jednej łyżki to zdecydowanie zły pomysł.
« Poprzednia Strona 7 z 11

Powiązane porady

Komentarze (85)

* Pola wymagane

PP
24.11.2015
Już od dawna powinienem być w trumnie po ilości miodu który zjadłem. Totalna bzdura z tą grayanotoxin. Polecam Pani suplementy na jasność umysłu bo straszne bzdury ty pisze Pani.
stary pszczelarz
23.11.2015
Naturalny miód pszczeli, a szczególnie nie poddawany żadnym obróbkom, ma właściwości wspomagające leczenie. Tak o miodzie może pisać tylko "blondynka" lub przedstawiciel firmy farmaceutycznej.
Bla
19.11.2015
pestki owoców?! pfff akurat pestki zawierają amigdalinę, substancję która przeciwdziała i zwalcza raka!! Cyjanek rozpada się tylko w komórce nowotworowej ponieważ wymaga enzymu który otworzy cząsteczkę, a tylko komórki nowotworowe ten enzym mają, brednie i propagowanie bzdur!!!
Polak
19.11.2015
W Polskich miodach nie występuje grayanotoxin. Nie ta szerokość geograficzna. Gratuluję ignorancji.
pszczelarz
19.11.2015
Co za brednie tragedia.chyba komuś mózg zatruli kasą żeby te brednie pisał.
pszczelarz
18.11.2015
Przyszedłem tu, skierowany przez kolegów pszczelarzy. MATKO, skąd się biorą tacy "eksperci" jak katarzyna_a? W kapuście ich znajdujecie? To chore i szkodliwe co ona tu wyprawia. Nikt inny tego z "redakcji" nie widzi?! Na szczęście ja ani moja rodzina tu nie zaglądamy i nigdy nie będziemy zaglądać.
pytla
18.11.2015
Zastanawiam się czy w imieniu pszczelarzy nie złożyć pozwu wobec autorki za szkalowanie jednego z najszlachetniejszych naturalnych produktów i za szkodliwe działanie marketingowe .
Dark Age
18.11.2015
Totalna niewiedza czy propaganda? Ludzie spożywający maniok nie cierpią na choroby układu pokarmowego właśnie dzięki zawartości owej trucizny, bowiem to "dawka czyni truciznę" (Paracelsus). Miód trujący? - tylko gdy ktoś ma alergię. A pestki są tak samo szkodliwe jak siemię lniane - dla nowotworu, albowiem tylko w komórkach nowotworowych zachodzi cyjanogeneza. Kto pozwala na publikacje takich bzdur? To jest celowe wprowadzanie ludzi w głupotę na zlecenie mafii farmaceutycznej!!!
dynia
18.11.2015
Wszystkie te produkty leczą raka a oni wmawiają nam że są niezdrowe przypadek? czy chcą oni abyśmy nie leczyli raka?
Ciekawy
18.11.2015
Kto to pisał ???
Idiota na zamówienie - koncernów farmaceutycznych ??
Pestki to b17 - amigdalina ;) - zbyt cenna by ją jedli więc trzeba obsmarować ;)
Miód to samo - podgrzany traci 99% cennych składników (głównie enzymów)
Idiotyzmy - szkoda czasu na ten portal ;)