Jak wyprostować włosy przy pomocy mleka?

_paula_ - specjalista Tipy.pl
1 z 5
Procesy chemiczne, którym poddawane są włosy podczas prostowania, mogą uszkadzać nie tylko włosy, lecz także skórę głowy. Naturalną alternatywą dla suchych i trudnych do ułożenia włosów, może być mleko, którego proteiny pomogą je wzmocnić, dzięki czemu staną się one mniej podatne na złamania oraz powstawanie rozdwojonych końcówek, a także staną się bardziej wygładzone i lśniące.
P

Wszystko czego potrzebujesz to mleko, lub mleko w proszku, woda, grzebień, szampon, odżywka, ręcznik, suszarka oraz okrągła szczotka.

1
Umyj i wysusz włosy tak jak zawsze. W zależności od struktury oraz stopnia zniszczenia włosów, mleko może być nakładane na suche lub lekko wilgotne włosy, a także na skórę głowy. Pozwoli to na odżywienie suchych i łamliwych włosów oraz ich wygładzenie, aż do następnego mycia.
2
Przed myciem włosów spryskaj suche włosy 1/3 szklanki mleka, a następnie wmasuj u nasady i odczekaj 15-20 minut. Przed spłukaniem rozczesz włosy, używając grzebienia z szeroko rozstawionymi zębami. Następnie opłucz je, a potem umyj szamponem oraz nałóż odżywkę. Aby uniknąć nieprzyjemnego zapachu mleka na włosach, opłucz je ponownie po zastosowaniu odżywki.
3
Odczekaj, aż włosy wyschną lub osusz je ręcznikiem. Spryskaj czyste, lekko wilgotne włosy mlekiem. Aby uzyskać efekt gładkich i lśniących włosów wysusz je, używając do tego okrągłej szczotki.
4
Zamiast normalnego mleka możesz użyć mleka w proszku. Wystarczy, że zmieszasz 1/4 szklanki mleka w proszku z zimną wodą, tak aby utworzyła się jednolita masa. Następnie powstałą pastę wmasuj we włosy.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

zdrowe włosy
łupież
awokado

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane