list do mikołaja, święty mikołaj, mikołaj

Jak napisać list do Świętego Mikołaja?

RudolfRudolf - specjalista Tipy.pl
Święta to dla Mikołaja bardzo pracowity okres. Musi przygotować sanie, upewnić się, że elfy skończyły wszystkie zabawki i sprawdzić dokładnie swoją listę prezentów, żeby o nikim w tym ważnym dniu nie zapomnieć. Jednak w całym tym zamieszaniu, Mikołaj zawsze znajdzie czas, żeby przeczytać listy od dzieci. Robi to dlatego, ponieważ wie, że dzieci czasem zmieniają zdanie, a on musi mieć pewność, że prezent, który dostarczy będzie tym wymarzonym. Jeśli chcesz mieć gwarancję, że Mikołaj będzie wiedział, co w tym roku chciałbyś dostać, przeczytaj poniższe wskazówki i poproś rodziców, żeby pomogli ci napisać list do Mikołaja.
P

* kartka papieru
* długopis

1

Wczuj się w świąteczny nastrój. Włącz kolędy lub inną świąteczną muzykę, ubierz się odświętnie i skoncentruj swoje myśli na Mikołaju.

2

Poproś rodziców o kartkę i długopis. Możesz napisać list do Mikołaja na zwykłym papierze, ale Mikołaj na pewno ucieszy się, gdy ozdobisz kartkę własnoręcznymi rysunkami. Jeśli chcesz, poproś o pomoc któregoś z rodziców.

3

Zacznij list od powitania. Zazwyczaj brzmi ono: „Drogi Mikołaju” lub „Kochany Mikołaju”.

4

Upewnij się, że Mikołaj wie, od kogo jest list. Mikołaj oczywiście wie, kim jesteś, ale musisz poinformować go, że list, który właśnie piszesz, jest od ciebie. Mikołaj dostaje w okresie świątecznym tak dużo listów, że mógłby pomylić go z jakimś innym.

5

Zapytaj Mikołaja jak się czuje. Mikołaj dostaje od ciebie list tylko raz w roku, więc z grzeczności zapytaj, jak się czuje i jak minął rok jemu i reniferom.

6

Pochwal się Mikołajowi, że w tym roku byłeś bardzo grzeczny. Zanim zaczniesz prosić o zabawki, przypomnij Mikołajowi wszystkie swoje dobre uczynki. Czy byłeś miły dla braciszka lub siostrzyczki? Czy pomagałeś rodzicom sprzątnąć zabawki? Mikołaj i tak wie to wszystko, ponieważ przez cały rok bacznie cię obserwuje. Nie zaszkodzi jednak, jeśli przypomnisz mu, dlaczego zasługujesz na prezent.

7

Grzecznie poinformuj Mikołaja o tym, co chciałbyś dostać w tym roku. Po tym jak zapytałeś Mikołaja co u niego słychać i powiedziałeś jak grzeczny byłeś w tym roku, przyszedł czas, żeby powiedzieć mu, co chciałbyś dostać. Postaraj się skupić na dwóch, trzech rzeczach, których pragniesz najbardziej. Dzięki temu Mikołaj będzie wiedział jakie prezenty ma przynieść.

8

Podziękuj Mikołajowi i zakończ list własnoręcznym podpisem. Po tym, jak poprosisz Mikołaja o zabawki, upewnij się, że podziękowałeś mu, za jego uprzejmość. Możesz napisać na przykład: „Kochany Mikołaju, dziękuje, że co roku przynosisz mi zabawki” lub „Dziękuje Mikołaju, że dajesz tyle radości mi i innym dzieciom”. Mikołaj uwielbia grzeczne dzieci. Zakończ list słowami: „Twój ukochany” lub „Pozdrawiam” i podpisz się.

9

Włóż list do koperty, zaklej ją i zaadresuj. Jeśli nie znasz adresu do Mikołaja, spytaj swoich rodziców.

10

Daj rodzicom list i poproś, żeby wysłali go do Mikołaja. Rodzice dopilnują, żeby list trafił do skrzynki i dotarł do Mikołaja w odpowiednim czasie.

11

Czekaj cierpliwie na odpowiedź. Mikołaj jest bardzo zajęty, ale zawsze znajdzie czas, żeby ci odpowiedzieć.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Przebranie/ kostium Mikołaja
Historia Świętego Mikołaja
List do Mikołaja

Podobne porady

Komentarze (17)

* Pola wymagane

Martina
03.11.2015
Ja ide na poczte kupic papeterie. Bedzie to lepiej wygladac niz reczne.;)
ggdf
22.12.2014
He jajajajajaja jakieś ,\
Pan Ł
03.12.2014
Mikołaj nie istnieje !!! kiedyś istniał ale już nie zyje. Legenda.
kasia
06.12.2012
list do mikołaja duzo sniegu na swieta
kwiaty
26.11.2012
Mikolaju wyslij nam zywnosc na swieta,nigdy nic nie dostalismy,to chociaz raz zywnosc i slodycze
skrzacik0007
20.11.2012
Św. Mikołaj nie istnieje :P
#15813
16.11.2012
Może jestem za stara, ale też pisze listy;)
weronika
14.11.2012
lalkę monster high,bluzka z monster high,kosmetyki,buty na obcasie r 33
marcin
15.11.2011
no super 18 w tym roku chyba tez napisze do rodziców danke

nie czytsjcie tego maluchy
kiwi
31.10.2011
to świetne wyprubuje!!!!!!!!!!!!!!