paznokcie mumie na Halloween

Jak zrobić paznokcie mumie na Halloween?
Rose - specjalista Tipy.pl

Nie chcesz wydawać fortuny na halloweenową stylizację? Postaw na minimalizm - pomaluj paznokcie. Ale nie byle jak. Wystrzałowo, halloweenowo! Na przykład we wzór przypominający mumię. Dowiedz się jak krok po kroku osiągnąć efekt pokazany na zdjęciu obok. To naprawdę bardzo proste. Będziesz potrzebować jedynie trzech lakierów do paznokci. Zaczynamy?
P

lakier do paznokci w kolorze nude, biały i czarny lakier do paznokci, kulkowe narzędzie do zdobienia paznokci lub samoprzylepne oczy do maskotek

1
Zacznij od pomalowania paznokci lakierem w kolorze nude. Nałóż dwie warstwy lakieru, żeby uzyskać pożądany poziom krycia. Poczekaj, aż lakier całkowicie wyschnie.
2
Za pomocą białego lakieru namaluj na paznokciach ukośne, zygzakowate linie. Będą to bandaże mumii. Pozostaw do wyschnięcia.
3
Na środku paznokci, mniej więcej w 2/3 ich wysokości zrób czarne kółka. Użyj kulkowego narzędzia do zdobienia paznokci. Namaluj również czarne linie łączące kółka z brzegami paznokci. Poczekaj, aż wyschną.
4
Białym lakierem zrób nieco mniejsze koła w miejscu czarnych. Postaraj się zostawić widoczną czarną obwódkę. Gdy biały lakier wyschnie, użyj czarnego by namalować małe, okrągłe źrenice mumii. Zamiast bawić się w malowanie, możesz też nakleić na paznokciach samoprzylepne oczy do maskotek.
5
Całość utrwal bezbarwnym top coatem. Halloweenowe paznokcie gotowe.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane