Świąteczny wystrój wnętrz

Jak stworzyć świąteczną atmosferę w domu?

RozaRoza - specjalista Tipy.pl
Świąteczny wystrój wnętrz
1 z 6
Nie masz czasu na chodzenie po sklepach i rozmyślanie nad doborem stroików najbardziej pasujących do Twojego stylu? Chciałabyś wydać jak najmniej a jednocześnie cieszyć się wspaniałym wystrojem, oraz świąteczną atmosferą panującą w Twoim domu? Poznaj proste sposoby, aby sprawić by święta Bożego Narodzenia były naprawdę piękne i szczególne.
1
choinka
Wystrój wnętrz, dekoracje oraz ozdoby świąteczne utrzymuj w świątecznej kolorystyce (tj. czerwony, zielony, srebrny, złoty itp.)

* Pamiętaj o choince - bez niej nie ma świąt
* Przystrój girlandami oraz gałązkami świątecznymi (obojętne czy sztucznymi czy ciętymi) wszystkie balustrady i lustra.
2
świąteczne filmy
Kolędy oraz świąteczne filmy

* Słuchaj jak najwięcej świątecznych piosenek, kolęd oraz innych utworów przywodzących na myśl Święta Bożego Narodzenia. Dbaj, aby podczas twojej obecności w domu z radia dochodziła wyłącznie świąteczna muzyka - wprawi ona zarówno Ciebie jak i wszystkich domowników, w podniosły, świąteczny nastrój.
* Codziennie rano budź swoje dzieci dzwoneczkami oraz okrzykiem “Ho! Ho! Ho!”.
* Sprawdź na cały tydzień programy TV, aby nie ominąć programów świątecznych nadawanych w tym okresie.
* Oglądaj filmy związane bezpośrednio ze świętami, jak na przykład “Opowieść Wigilijna”, “Kevin sam w domu”, “Wspaniałe życie”, “Cud na 34 ulicy” itp.
3
Ciasteczka bożonarodzeniowe
Pamiętaj aby zawsze mieć coś słodkiego w domu

* Przygotuj miskę lub paterę ze świeżymi owocami, aby zawsze była gotowa dla gości.
* Upiecz małe herbatniki oraz pierniczki. Wsadź je do świątecznego, dekoracyjnego koszyczka i częstuj nimi każdego, kto zawita w progach Twojego domostwa.
* Powieś na choince kolorowe cukierki. Trzymaj na wierzchu nożyczki (jeśli nie ma w domu małych dzieci), aby każdy mógł sobie któregoś odciąć i zjeść.
* Wypełnij tradycyjnymi świeczkami oraz słodyczami koszyczek i postaw na ławie.
4
sztuczny śnieg
Dodaj blasku!

* Przyprósz sztucznym śniegiem nogi od stołu, wybrane fragmenty mebli oraz niektóre kwiatki doniczkowe.
* Za pomocą szablonów oraz sztucznego śniegu stwórz na szybach piękne wzory.
5
Dzieci robiące stroiki świąteczne
Wydarzenia, rytuały, rodzina

* Spraw aby codzienne zapalanie choinki stało się rytuałem.
* Pamiętaj o przyjaciołach i znajomych, którzy nie mogą wychodzić z domu i podaruj im małe drzewko bożonarodzeniowe.
* Wspólnie z całą rodziną napiszcie kartki świąteczne do całej rodziny oraz do swoich znajomych. Zaoferuj swoją pomoc tym przyjaciołom, którzy sami nie mogą z pewnych względów ich napisać.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane