Święty Mikołaj, Mikołaj, Mikolaj

Jak przygotować się na wizytę Świętego Mikołaja?
RudolfRudolf - specjalista Tipy.pl

Gdy zbliża się czas, w którym Mikołaj przychodzi odwiedzić grzeczne dzieci, warto zastanowić się, co zrobić, żeby ułatwić Mikołajowi przyjście. Oto kilka rzeczy, które na pewno sprawią Mikołajowi przyjemność.
P

* ciasteczka
* chustka
* termos
* mleko, kawa lub gorąca czekolada
* jabłko
* szklanka wody

1

Zostaw w mieszkaniu zaświeconą lampkę. Pamiętaj, że Mikołaj nie widzi w ciemności, a idąc po omacku mógłby się potknąć i połamać.

2

Jeśli masz w domu kominek, pamiętaj, żeby zgasić w nim ogień. Nie ma nic gorszego od wskakiwania do komina, w którym żarzy się ogień. Nie chcesz przecież, żeby Mikołaj się poparzył.

3

Uprzątnij kominek, a jeśli nie masz kominka, zrób porządek na półce, na której zostawisz podarki dla Mikołaja.

4

Zawiń w chusteczkę kilka ciastek. Mleko wlej do termosu. Dzięki temu, jeśli Mikołaj zdąży się już najeść u innych dzieci, twoje mleko i ciasteczka będzie mógł zabrać ze sobą.

5

Zamiast mleka, możesz nalać do termosu kawy lub gorącej czekolady. Mikołaj na pewno będzie przemarznięty, więc gorący napój dobrze mu zrobi.

6

Zostaw Mikołajowi liścik, w którym dziękujesz za wszystko, co dla ciebie zrobił. Zapewnij go także, że w tym roku byłeś grzeczny.

7

Nie zapomnij o poczęstunku dla reniferów. To one wożą Mikołaja po domach, mają więc bardzo dużo pracy. Zostaw im trochę wody i jabłko, a może dostaniesz jakiś dodatkowy prezent.

8

Nie czekaj na Mikołaja! Jeśli Mikołaj usłyszy, że nie śpisz, może ominąć twój dom. Mikołaj ma bardzo dużo pracy i nie będzie czatował pod twoim oknem, czekając aż uśniesz.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane