makijaż na Halloween zombie

Jak zrobić makijaż zombie na Halloween?

Rose - specjalista Tipy.pl
makijaż na Halloween zombie
1 z 6
Szukasz przerażającego makijażu na Halloween? Make-up w stylu zombie z pewnością spełni twoje oczekiwania. Dzięki kilku prostym trikom możesz przemienić się w upiornego potwora. Jedno spojrzenie na zdjęcie obok wystarczy, by przekonać się, że jest to metamorfoza nie do poznania. Czego potrzebujesz? Kilku cieni do powiek, pędzli i farb do malowania twarzy. Dokładną instrukcję wraz ze zdjęciami krok po kroku znajdziesz w dalszej części artykułu.
P

czarny, szary i czerwony cień do powiek, zielona, biała i brązowa farba do malowania twarzy, brązowa kredka do brwi, czarny eyeliner, gąbki i pędzle do makijażu

1
makijaż zombie - krok 1
Zacznij od nałożenia kremowego cienia do powiek w kolorze szarym (tutaj Maybelline Colour Stay Cream Eyeshadow w kolorze Grey). Nanieś go opuszkami palców na całą górną powiekę, aż po łuk brwiowy oraz pod dolną powiekę i z boku nosa (za kanalikiem łzowym).
2
makijaż zombie - krok 2
Teraz czas nadać oczom głębi. Zastosujemy cienie MAC w kolorach: Espresso, Cranberry i Scene. Za pomocą miękkiego pędzelka do rozcierania rozprowadź warstwę brązowego cienia do powiek (Espresso) na powiece oraz dookoła wewnętrznego kącika oka, tuż przy nasadzie nosa. Rozetrzyj ten cień także pod okiem. Szary cień (Scene) nanieś pod łukiem brwiowym i na powiece, budując wielostopniowy, głęboki kolor. Oczy powinny być sine jak u zombie.

Teraz weź cień w kolorze żurawinowym (Cranberry) i rozprowadź we wgłębieniu nad kością policzkową, głównie w środkowej części. Brwi podkreśl kredką, oczy obrysuj grubą warstwą eyelinera i czarnego cienia do powiek. Rozprowadź je zarówno na górnej, jak i na dolnej powiece.
3
makijaż zombie - krok 3
Gdy będziesz już zadowolona z wyglądu oczu, czas zająć się twarzą. Przyda się gąbka do makijażu (tu Beauty Blender) i zielona farba do twarzy. Chcemy nadać cerze zielony odcień bez obciążania jej grubą warstwą farby (chcesz wyglądać jak zombie, nie jak Hulk). Nabierz farbę na zwilżoną gąbeczkę i dociskaj do twarzy nadając jej zielonkawy koloryt. Nie zapomnij o szyi i dekolcie. Pod warstwą zielonego pigmentu powinna być widoczna naturalna faktura skóry.
4
makijaż zombie - krok 4
Teraz zacznie się robić groźnie. Weź farbę do twarzy w odcieniu brązowo-czerwonym (możesz zastąpić ją nakładanym na mokro cieniem do powiek). Zmarszcz twarz przed lustrem robiąc groźną minę. Nanieś farbę lub mokry cień na wszystkie załamania i linie, które się wówczas utworzą. Podkreśl też kości policzkowe, brodę, nos i czoło. Stopniuj krycie, rozcierając farbę i nakładając kolejną warstwę, koniecznie na mokro. Wzoruj się na zdjęciu zamieszczonym obok.
5
makijaż zombie - krok 5
Na koniec ostatnie detale – konturowanie. Może uznasz to za przesadę, ale nawet szanujące się zombie używa rozświetlacza i pudru do konturowania. My zastosujemy białą i brązowo-czerwoną farbę. Za pomocą płaskiego pędzla do podkładu nanieś odrobinę białej farby nad kości policzkowe i na środek czoła. Lekko rozetrzyj w stronę środka twarzy.

Cienkim pędzelkiem narysuj na twarzy rany i otarcia. Brwi możesz ukryć pod warstwą białej farby. Nanieś ją kręconą szczoteczką. Pomaluj usta na biało i obrysuj ciemną farbą. Gotowe.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane