naturalnie rozjaśnianie włosów

Jak naturalnie rozjaśnić włosy?

MadzikMadzik - specjalista Tipy.pl
naturalnie rozjaśnianie włosów
1 z 4
Jednym ze sprawdzonych i dobrych metod naturalnego rozjaśniania włosów jest użycie soku z cytryny. Kwas zawarty w soku cytrynowym powoduje rozjaśnienie ciemnego pigmentu. Innym znanym od lat sposobem, który stosowały nasze babcie jest użycie rumianku. Poniżej znajdziesz dokładną instrukcję jak naturalnie rozjaśnić włosy za pomocą cytryny i rumianku.
1
cytryna
SOK Z CYTRYNY

Zmieszaj łyżkę lub 2 z litrem wody. Takie proporcje są optymalne aby rozjaśnić włosy równocześnie ich zbytnio nie przesuszając.

Umyj włosy i wytrzyj je dokładnie ręcznikiem. Polej wilgotne włosy przygotowanym roztworem.

Przeczesz włosy szczotką, aby mieć pewność, że wszystkie włosy są równomiernie pokryte.

Czynność tą powtarzaj po każdym myciu włosów, aż do momentu uzyskania oczekiwanego efektu.
2
rumianek
RUMIANEK

Wrzuć suche kwiaty rumianku do wrzącej wody i pozostaw je na kilka godzin.

Umyj i dokładnie wytrzyj włosy, tak, aby nie były mokre, tylko wilgotne.

Polej przygotowanym naparem włosy i zostaw je do wyschnięcia, po czym spłucz. Czynność powtarzaj za każdym razem gdy myjesz włosy, aż do osiągnięcia pożądanego efektu.
3
Opisane powyżej domowe metody na rozjaśnienie włosów dadzą delikatny, naturalny efekt rozjaśniający, ale musisz pamiętać o tym, że należy je stosować regularnie, a - po uzyskaniu zadowalającego efektu -raz na jakiś czas robić kuracje podtrzymujące.
?

Wskazówki
* Jeśli chcesz osiągnąć szybszy efekt nałóż na włosy mieszankę z wody i cytryny lub napar z rumianku i wyjdź na słońce.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

rozjaśnienie włosów na twarzy
Mycie włosów
geste brwi

Podobne porady

Komentarze (15)

* Pola wymagane

ewa87
28.08.2017
Kiedyś świetnym sposobem była woda utleniona lecz aktualnie nie polecam tej metody. Bezpiecznym i naturalnym sposobem będzie użycie płukanki z rumianku.
wika
25.01.2016
Now polecam soli not rakiej nieszczy wlosy ja polecam szampon rumiankowy
wiki
19.01.2015
ale zmieszać łyszką lub 2 to znaczy ze dwie łyzki soku z cytryny i litr wody ?
loge
25.08.2013
Działa
klaudyna
07.05.2013
Naturalnie jestem blondynką . Od ponad pół roku farbuję włosy na brąz . Wczoraj postanowiłam to zmienić i pofarbowałam się kolorem " czerwona porzeczka " . Nie można powiedzieć , że jestem zadowolona. ... Czy jeżeli użyję metody soku z cytryny , rozjaśnią mi się bez nieporządanych efektów ? Czy w czasie używania tych metod , widać odrosty ?
Lukrecja
01.03.2013
Próbowałam rumianek, ale nie wyszło... Jak długo trzeba używać rumianek?
mf1
19.01.2013
Dobrym sposobem i naturalnym na rozjaśnianie włosów jest woda morska zwiera sól + słońce. Dlatego dziewczyny o ciemnych włosach idąc na plaże powinny zabierać ze sobą czystą wodę i po każdym wyjściu z wody polewać włosy.
slonkooo94
22.12.2012
Do rozjaśniania włosów stosuje się także wodę utlenioną,jednak należy pamiętać o tym,że powoduje ona ich niszczenie.
blonde
24.09.2012
Moim zdaniem nie należy spłukiwać rumianku czystą wodą z włosów. Ja nie spłukuję i muszę pszyznać, że faktycznie działa, ale wymaga dłuższego czasu stosowania i oczywiście nie rozjaśnia z brązu na jasny blond :)
Just
14.08.2012
Ja zafarbowałam włosy z mahoniowego brązu na czekoladowy niestety wyszedł czarny z czerwonymi refleksami -.-' spróbuje zrobić czary mary z tą cytryną ale trochę się boję bo moje włosy o tak już są suche i zniszczone.. No trudno zobaczymy wypróbujemy efekt opiszemy :P