Jak zrobić oczy potwora na Halloweenowe przyjęcie?

kachaa - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Halloween to z pewnością najsłodsze święto w roku. Oczywiście pomijając duchy, pajęczyny i potwory, a skupiając się wyłącznie na łakociach. W tym dniu nawet dorośli mogą poczuć się jak dzieci i pozwolić sobie na odrobinę słodkości. W sklepach dostępne są różnorodne słodycze, przeznaczone właśnie na tę okazję i tak możemy znaleźć żelki w kształcie oczu, cukierki w kształcie pająków i inne tym podobne twory.

Po co jednak kupować gotowe łakocie i odbierać sobie zabawę z ich własnoręcznego przygotowania? Spróbuj stworzyć takie małe cuda, a zobaczysz, że nie zajmuje to wcale dużo czasu i jest bajecznie proste w wykonaniu. Na początek oczy potwora.
P

mini oponki (możesz kupić gotowe, lub stworzyć je własnoręcznie), cukier puder, kolorowe żelki w kształcie pierścieni, ciemne m&m-sy, ewentualnie możesz użyć odrobiny czekolady białej i ciemnej, jeżeli chcesz trwale połączyć wszystkie elementy.

1
oczy potwora 1
Oponki dokładnie potrzep cukrem pudrem z każdej strony.
2
oczy potwora 2
Na gotowe oponki wyłóż kolorowe żelki, a na nie z kolei ciemne m&m-sy i dociśnij lekko.
3
oczy potwora 3
Jeżeli chcesz trwale połączyć wszystkie elementy oka, użyj troszkę stopionej białej czekolady na oponkę i ciemnej pod źrenicę wykonaną z m&m-sa. Możesz również wykonać klej spożywczy z odrobiny wody, cukru pudru i żelatyny.

Oczy potwora są gotowe do zjedzenia. Jak widzisz był to dziecinnie prosty sposób, na domowej roboty halloweenowe słodycze. Mała rzecz a cieszy, szczególnie jeżeli zrobisz ją własnoręcznie.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Przebranie za ducha
maska kota
Maska z masy papierowej

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane